Alla inlägg under april 2010

Av Hannah Hed - 30 april 2010 15:46

Sitter just nu med en massa hårfärg i håret som luktar allt annat än gott.

Köpte ett märke som jag aldrig har använt så jag kollade om håret skulle vara blött eller torrt när jag hade i färgen, det skulle vara blött. Typiskt. Så mycket svårare att färga då. Det bara trasslar plus att det är svårare att veta om man har fått färg överallt. Men det gick bra i alla fall.


Hoppas att resultatet blir bra. Kan ju säga att jag är inte blond längre....


// Hannah  

Av Hannah Hed - 30 april 2010 11:05

Idag ska jag jobba på Guldfynd i två timmar. Efter jobbet ska jag följa med Maria på Rusta, hon skulle kolla på saker till sin balkong.

När jag kommer hem ska jag nog färga håret (om jag hinner).

Har hittat en riktig snygg färg som jag ska färga, det blir inte blont.


Nu ska jag måla på ett till lager nagellack sen ska jag gå till jobbet!


Ha en bra dag.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 29 april 2010 14:17

Så var denna arbetsdag över. Jag jobbade själv på eftermiddagen eftersom Susanne skulle på ett möte. Det gick jätte bra att städa själv.


Nu har jag precis kommit hem och jag har duschat. Jag ska på stan med mamma när hon har slutat. Niiice. Vi ska kolla på kläder åt mig. Behöver nya leggins. Hoppas att jag hittar nå...


// Hannah  

Av Hannah Hed - 29 april 2010 11:19

Tänkt vad fort det har gått den här veckan. Trots att jag har varit sjuk.

Idag jobbar jag i alla fall, är just nu hemma på lunch.

Magen skriker efter mat. Idag blir det pasta och köttfärssås.


I morgon är det kanske som bekant sista april.

Jag, Alex, Carina, Robert och Mia är bjuden på middag hemma hos pappa. Vi ska äta något som jag kallar för räktjossan, så himla gott. Alex och Mia ska äta kyckling. Efter middagen ska vi gå till Freluga och kolla på majkasen. Mysigt.

Jag, Alex, Carina och Robert ska sova kvar hos pappa.

Ser verkligen fram emot i morn.


Vad har ni för planer inför sista april?


// Hannah  

Av Hannah Hed - 27 april 2010 14:10

Usch vilken jobbig början det har varit på dagen.

Vaknade med världens huvudvärk och kände mig så otroligt hängig så jag stannade hemma från jobbet idag.

Lyckades somna om efter många om och men sen vaknade jag vid 12 igen. Herregud, hur kan jag sova så mycket men det är väl för att jag inte mår så bra.


Huvudvärken har lagt sig lite men jag är fortfarande inte helt 100.

Jag har i alla fall duschat nu och jag ska snart bege mig ner till stan. Ska sätta in pengar till Annika för pappas present.


Hoppas att eran dag har varit bättre!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 26 april 2010 22:00

 

Av Hannah Hed - 26 april 2010 18:59

Ikväll kommer det komma ett lite annorlunda inlägg så håll utkik efter det.

Jag ska även göra om min design lite!


Kika in lite senare....


// Hannah  

Av Hannah Hed - 26 april 2010 17:21

Igår tog vi ju en promenad till Rusta och Jysk.

Vi fick med oss en hel massa saker hem.

Vi handlade en massa olika skurmedel, diskmedel, ansiktskärm och lite annat.

Handlade även korgar som vi skulle ställa under tvbänken och ha DVD-filmer i men dom var cirka 0,5cm för hög. Vi får komma på något annat att använda dom till.


Efter att vi hade varit på Rusta och Jysk så gick jag ner på Åhléns tillsammans med Maria. Jag behövde ny foundation. Hittade en till ett skapligt pris och så köpte jag ett nytt nagellack.


              

            Korgar från Jysk 2st för 99kr. Vi köpte 4st.



 

Foundation och nagellack, Åhléns


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards