Alla inlägg under april 2011

Av Hannah Hed - 12 april 2011 20:43

   


Idag klickade  jag hem dessa saker från H&M det blev 208 kr för allt.

Klänningen har jag kollat på jätte länge och för någon dag sen såg jag hade satt ned den men att den bara fanns kvar i vitt. Men idag när jag kikade in på H&Ms hemsida så hade dom fått in svarta på rean så för 99kr blev den min!


// Hannah 

 
Av Hannah Hed - 12 april 2011 20:37

Blogga är inte riktigt min starka sida men just nu har jag inget annat för mig så jag tänkte slänga upp ett inlägg här.


Igår var jag till Solna tillsammans med en tjej som jag jobbar med. Vi skulle på säljutbildning. Vi åkte från Bollnäs 06.36 och kom hem 21.30 så det blev en väldigt lång med otroligt lärorik dag.


Idag har jag varit ledig men i morgon blir det jobb hela dagen, ska bli roligt att jobba lite. 


Längtar redan till helgen, på fredag ska jag nämligen umgås med världens bästa Elin. Vi ska laga lite mat tillsammans, förmodligen blir det grillat. Gud så gott!


Ja det var väl allt jag hade att säga så länge.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards