Alla inlägg under maj 2010

Av Hannah Hed - 31 maj 2010 17:00

...Vad jag har blivit dålig på att blogga.

Men jag känner att det inte finns så mycket roligt att skriva om.


Har svårt att förstå att det är en ny månad i morgon. Juni månad är på väg och det är den månad när många i min familj fyller år inklusive mig själv.


Det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu men förhoppningsvis så är några frågor besvarade inom dom närmaste dagarna.


Idag är det till att springa i tvättstugan som gäller, spännande...


// Hannah  

Av Hannah Hed - 20 maj 2010 21:35

Tänk att det snart är helg igen, jag förstår inte hur veckorna kan gå så fort.

Idag fick jag även schema på hur jag ska jobba i sommar.

Ska jobba på två ställen i sommar och det är löst så att jag kommer att kunna kombinera dom. Vissa dagar kommer det nog bli stressigt men då får det bli så.


Tidigare satt jag och tittade på en weekendresa till Stockholm men jag tycker sånt är så svårt. Vad man ska boka för hotell, vad som är billigt och så vidare. Alex får kolla lite sen, han har mer koll på sånt än mig.

Vi ska ju även åka till Grekland i augusti. Känner på mig att det kommer bli en bra sommar!


Vad har ni för sommarplaner?


// Hannah  

Av Hannah Hed - 17 maj 2010 17:05

I stället för att sitta ute i solen som alla andra sitter jag inne med färg i håret.

Tröttnade på det rosa/lila/gröna håret som nu har jag lagt i en mörkbrun färg.

Lika bra det så slipper man bli missnöjd. Det är ju lättast att sköta brunt hår och det sliter inte lika mycket så det blir nog bra.


Om en halvtimme ska jag skölja ur färgen men just nu ska jag forsätta titta på Unga Mödrar!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 17 maj 2010 15:16

Så var det en ny vecka.

Jag slutade jobba för en stund sen och nu sitter jag och tittar på TV.

Borde egentligen vara ute i det fina vädret men jag vet inte riktigt vad jag ska göra och sen har jag egentligen ingen ork att göra nå heller.

Jag ska i alla fall gå och köpa hårfärg om en stund. Nu ska håret bli brunt.

Är så himla missnöjd just nu med min färg.


Sitter även och tittar på en säng från Halens. Får höra vad Alex säger om den.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 16 maj 2010 11:38

Gud vilket tråkigt väder det är. Förstår inte varför det ska regna hela tiden. Vart tog det fina vädret vägen?


Idag ska vi till Alex lillebror och fika. Stackarn blev av med sin moped inatt. Tänk att folk inte kan skilja på mitt och ditt.


Dags att flytta sig tydligen ska Alex ha datorn...


// Hannah  

Av Hannah Hed - 16 maj 2010 01:25

Det är väl egentligen så att jag borde sova just nu men min mage säger annat. Jag har så himla ont i magen att jag inte kan sova, fick nyss sån panik att jag blev tvungen att kliva upp. Usch.

Jag funderar på om jag ska hyra någon film eftersom att jag inte kommer kunna sova än på några timmar.


Annars så har kvällen varit bra. Elin och Maria kom hit och vi tittade på film. Det blev en svensk film som hette Så olika. Den var ganska bra.

Efter filmen satt vi och pratade och sen gick vi ut en sväng.


Nu ska jag hyra en film.

Godnatt gott folk!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 15 maj 2010 16:07

Lägenheten är städad och jag är duschad.


Ikväll kommer Elin och Maria hit och tittar på film. Vet inte riktigt vad vi ska se men vi kommer väl på något.

Alex åkte och jobbade vid 14 tiden, lite tomt att inte ha honom hemma på helgen men så är det ju med det yrket som han har.


I morn ska vi iväg till Alex lillebror Niklas, han fyller 15 år på måndag så vi ska fira honom.


Nu ska jag klä på mig lite, kan ju inte sitta i handduk när jag får främmande.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 15 maj 2010 10:10

Igår kväll blev det en sväng till Maria.

Där var Elin, Kristine, Malin och Frida. Efter en stund kom även Carro dit.

Jag hade riktigt roligt.

Tänk att finns i sjön kan vara så roligt. Vissa har ju riktigt dåliga pokerface och skrattet var aldrig långt borta.


Det var roligt att träffa alla igen=)


Idag ska jag städa och sen ikvälll kommer Elin och Maria hit. Alex ska jobba ikväll och jag vet inte när jag ser honom nästa gång.


Vad ska ni göra idag?


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards