Alla inlägg under november 2012

Av Hannah Hed - 14 november 2012 17:28

Just nu kliar det i mina pysslar fingrar. Vill verklign göra något kreativt.

Jag är sugen på att göra lite dörrkransar men jag har ingen ytterdörr att sätta dom på. Om det är någon som vill ha en dörrkrans till vinter så säg till så gör jag gärna en. Det enda som kostar är materialet (vilket kanske handlar om 50-100kr beroende på vad man vill ha på)




Av Hannah Hed - 9 november 2012 12:13

Igår fick vi äntligen tummen ur r-ven och beställde en ny matta till vardagsrummet. Vi har länge varit ute efter en rund matta och det blev en sån som vi klickade hem igår från Jotex.

Tack vare min rabatt så blev det bara 420kr för en stooooor rund fin matta.


Ikväll ska jag försöka övertala Alex om att möblera om här hemma. Hihih.


 

Rund ryamatta från Jotex. 699kr

Av Hannah Hed - 3 november 2012 14:27

Idag har jag städat nästan hela dagen. Har sorterat bland alla mina gardiner och det resulterade i en hel kasse med gardiner som jag ska ge bort. Behöver jag nämna att jag har dille på att köpa gardiner?



Igår var jag och Alex och köpte en bokhylla till vardagsrummet. 250kr för en super fin vit bokhylla. Nu har jag ställt dit alla böcker och så ska jag ordna bland dom sen.


Lite senare ikväll ska vi ut till Mödänge och äta middag och dricka lite vin tillsammans med Mia. Vi får se om vi sover över där, det beror på om Alex måste jobba i morgon också.


Nu ska jag avnjuta med välförtjänta kalla cola och fortsätta lyssna på julmusik. 

Av Hannah Hed - 2 november 2012 09:27

Något jag väldigt gärna skulle vilja besöka är Liseberg under jul. Det verkar vara så otroligt mysigt där. I år hinns det nog inte med eftersom att jag redan ska åka bort en helg i december (mer om det senare).

Men titta bara hur fint det är!

Någon mer som vill haka på? Maria, jag ser att du är sugen!


       

Ovido - Quiz & Flashcards