Alla inlägg under mars 2011

Av Hannah Hed - 6 mars 2011 20:20

Vilken härligt vinst det blev! Men jag satt på helspänn under hela matchen.


Alex kom hem för en stund sen och vi har ätit lite middag och nu tittar vi på Äntligen hemma. Jag har kollat på en massa avsnitt av det idag och jag har fått hur många idéer som helst. Ska göra några av dom sakerna sen när jag har tråkigt och har inskaffat material. 


Nu ska jag umgås med Alex!


// Hannah

Av Hannah Hed - 6 mars 2011 15:44

Äntligen visar dom en Bollnäs match på TVn. Jag sitter på helspänn håller tummarna för att Bollnäs ska vinna!


Ikväll kommer Alex hem, han blir hemma tills på tisdag. Skönt att han kommer hem en sväng så man få rå om han en sväng. Det var inte meningen att han skulle komma hem idag men det blev så nu för han vet inte riktigt när han kommer hem nästa gång sen. Han ska ta på sig många extra pass så har jag otur så kan han bli borta i två  eller tre veckor.


Nu ska jag titta på bandy!


// Hannah

Av Hannah Hed - 2 mars 2011 22:59

Jag färgade ju håret i lördags och här kommer bilder på hur det blev!


    

  

// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards