Alla inlägg under juni 2010

Av Hannah Hed - 30 juni 2010 16:19

Sitter i sängen och fipplar med min dator. Det är lite krångligt än eftersom att det är en mac och jag har aldrig använt en sån för men man lär sig väl snart.


Idag när Alex kom hem från jobbet så åkte vi till Bilmetro och hämtade våran bil, den är äntligen klar. Första gången jag ser det. Alldeles svart och blank. Just nu i alla fall. 

Skönt att vi har fått hem den nu eftersom att Alex börjar i Tällberg på fredag. 


Jag ska gå och jobba om en stund, ska städa en förskola nu så här på kvällskanten. Skönt att göra det på kvällen, inga barn där så då går det fort. 


 

Jag just nu=)  

Av Hannah Hed - 28 juni 2010 21:28

Vi hade en super bra dag i Valbo igår. Vi hade med oss en massa småsaker hem från Ikea så som stolsdynor, tillbringare, saxar, blomkruka och lite andra saker.

Vi kikade även på en ny dator på MediaMarkt men vi bestämde att vi skulle fundera lite mer på det och nu har vi bestämt oss för att vi ska köpa den.

I morn ska vi ner igen och köpa en apple till mig! Åh jag LÄNGTAR!


Idag va vi på DollarStore en sväng där köpte jag nya gardiner, helvita längder som jag ska sätta i vardagsrummet.


Nu ska jag titta lite på tv och sen ska jag sova, är hur trött som helst!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 27 juni 2010 10:08

Åh idag var det fint väder ute. Precis lagomt till att midsommar helgen är över och man ska återgå till arbetet. Men det är en ledig dag kvar i alla fall...

Idag ska jag, Alex och kanske hans lillebror Niklas åka till Valbo så jag ska kolla måttena på kuddarna vi har och några kort så jag får rätt storlek på sakerna jag ska handla. Det ska bli så roligt att komma iväg en stund. 

Även om det är soligt ute så spelar inte det sån stor roll, jag HATAR att sola. Det har jag alltid gjort. Det finns inget avkopplande med det alls. Vad bra att vi snart åker på solsemester till Grekland.


Vad ska ni andra göra idag?


 


Just ja! Jag köpte ett jätte fint armband igår när vi var till Skärså, ska försöka komma ihåg att knäppa ett kort på det och lägga upp det sen!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 20 juni 2010 12:31

Så var man 21år gammal.

Igår hade jag födelsedagsfika hemma hos pappa, mycket lämpligare att vara där eftersom att han har större.

Jag fick många fina presenter som jag är super nöjd med.

På kvällen hade jag och Carro gemensam födelsedagsfest hemma hos henne.

Jag hade så jäkla roligt. Riktigt nöjd över att vi stannade hemma och inte gick ut på tranan.


Idag blir det lite mer fika, Alex pappa och hans sambo kommer en sväng vid fyra tiden.

Annars blir det en lugn dag.


Nu ska jag gå och köpa cola!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 18 juni 2010 12:09

Väntar på att dom sista maskinerna ska bli klar. Jag var även duktig och tvättade mattorna som har hängt ute på balkongen i flera månader.

Vi hängde ut dom där för dom var skitig och skulle tvättas men vi har hela tiden glömt bort dom men nu så är dom snart ren.


Jag håller även på att göra lite lunch. Pasta och bacon. Riktig restaurangmat, kanske inte men det är rätt så gott ändå tycker jag.


Snart så ska jag göra mig klar för att åka till Carina, det ska bli kul att vara med henne lite. Det var ett tag sen. Eller jag träffade henne i lördags men då var det en massa annat folk där också.


Nu ska jag hänga tvätt!

På återseende.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 18 juni 2010 10:11

Det var inge roligt att vakna och se att det regnar ute. Men men.

Jag hade i alla fall planerat att städa och tvätta idag.

Efter det ska jag vara med Carina.


Tänk att ibland har man tur. Alex lillebrors tjej ska till Gävle idag och hon ska kolla efter en ny ring till mig! Hoppas att den finns!


Nu ska jag ta och klä på mig och sen gå ner till tvättstugan.



Här kommer en av mina favoritlåtar!



// Hannah  

Av Hannah Hed - 17 juni 2010 11:19

Åh jag är så klantig!

I söndags köpte jag en ring, jag har inte hunnit använda den än men jag tänkte ha den ikväll när vi ska ut och äta så jag skulle prova den tänkte jag.

Men jag hittar inte den. Kom på att den säkert låg i påsen fortfarande och jag tror att jag har råkat kasta den!!!

Åhhhhhhh! När jag kommer hem från jobbet så måste jag leta den där ringen.

Jag älskar den ju. Och den kostade ganska mycket för att inte vara äkta.


Nu ska jag gå till jobbet!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 16 juni 2010 23:09

Idag var jag på stan tillsammans med mamma. Fick lite presenter av henne.

Två tröjor och en bh sen så hade hon köpt mer saker som jag får på lördag.


I morgon ska jag jobba i stan mellan 12 och 14. Kort och skönt pass.

Efter jobbet ska jag nog gå och hälsa på mamma på jobbet.


Ikväll har jag även letat Alex pass som har kommit bort. Har ingen aning om vart det kan vara. Vi har snart letat igenom hela lägenheten. Konstigt att det bara kan komma bort så där.


Åh just ja, på fredag får vi veta om vi får lägenheten som vi vill ha! Håller tummarna!


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards