Alla inlägg under november 2010

Av Hannah Hed - 30 november 2010 23:20

Det är snart dags för mig att sova. Sitter just nu och tittar på CSI men efter det så ska jag krypa ner i sängen. 

Har precis lagt en ansiktsmask som ska rengöra porerna på djupet. 

Känner mig väldigt sexig...


Godnatt!


  


// Hannah

Av Hannah Hed - 30 november 2010 19:31

Jag håller på att göra lite middag just nu. Hoppas att inte Alex jobbar så sent ikväll.

Lite senare ska jag packa för i morgon åker vi till Bollnäs.

Jag ska jobba på torsdag, det ska bli skoj. 

Jag åker i förväg i morgon för jag ska hinna hämta nyckeln sen kommer Alex på kvällen när han har slutat...


Nu kokar pastavattnet!




 

Jag just nu


// Hannah


Av Hannah Hed - 30 november 2010 17:27

       

                                          Vardagsrum/Kök


                     

                          Badrum                        Sovrum




// Hannah

Av Hannah Hed - 30 november 2010 12:58

Tiden bara springer iväg. I morgon är det december och mycket händer den månaden. 


Igår var jag och Alex ner på stan en sväng. Alex fick lite nya tröjor sen köpte vi sängkläder, korgar och lite dukar. När vi kom hem tog vi tag i städningen och nu ser det ganska bra ut här. Jag ska plocka ihop det sista idag och sen tänkte jag knäppa lite kort på lägenheten och lägga ut.


Nu ska jag springa ner till tvättstugan!


// Hannah

Av Hannah Hed - 19 november 2010 19:45

Även om jag är ledig hela veckorna och bara jobbar på lördagarna så är det något speciellt med fredagskvällarna. 

Just nu står maten i ugnen, det blir potatisgratäng och fläskfilé. Under tiden sitter jag och tittar på Söderkåkar, Dag-Otto måste vara en av dom roligaste karaktärerna som någonsin har gjorts. 


I morgon ska jag som sagt jobba och direkt efter det åker vi till Bollnäs. Jag ska vara med Elin och Johanna hemma hos Elin. Det ska bli riktigt roligt. Snacka en massa skit och äta mat. 


Nu ska jag duka fram och sen njuta av en god middag.


// Hannah

Av Hannah Hed - 13 november 2010 08:24

Ligger i sängen nyduschad och funderar på att kliva upp och göra mig i ordning för att gå och jobba.

Jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt så det är skönt att jag jobbar bara 3 timmar idag.

Efter jobbet så blir det personalmöte. Det ska bli skoj.


 

Jag just nu....



// Hannah

Av Hannah Hed - 11 november 2010 16:53

Jag sitter just nu och drömmer mig bort bland tyger och annan heminredning. 

Det är något som jag verkligen älskar att göra. 

Alla tankar på hur man kan göra snurrar runt i mitt huvud.

Önskar att jag hade en massa pengar så jag kunde få det precis som jag vill här hemma. Min högsta önskan är att slänga ut alla möbler och köpa en massa nytt.


Nu ska jag drömma vidare.


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 november 2010 16:38

Igår när vi skulle åka hem till Mora så tyckte jag att det skulle bli rätt så skönt för då skulle vi slippa elda för att få varmt. 

Men när vi kom hem så möttes vi av en enorm kyla inne. Vet inte riktigt vad som är fel men kallt är det i alla fall och det värsta av allt är att vi INTE kan elda för att få värme för det inte finns nå att elda i.

Idag när jag klev och kollade på mätaren så var det 16 grader inne. Jag höll på att tappa hakan. 

Nu är det så att jag skulle behöva duscha, visst det är varmt och skönt medan man är i duschen men sen då när jag är klar och ska kliva ut alldeles blöt. Fy fasen jag kommer frysa röven av mig.


Jag hoppas verkligen att det blir varmare snart!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards