Alla inlägg den 9 november 2010

Av Hannah Hed - 9 november 2010 16:38

Igår när vi skulle åka hem till Mora så tyckte jag att det skulle bli rätt så skönt för då skulle vi slippa elda för att få varmt. 

Men när vi kom hem så möttes vi av en enorm kyla inne. Vet inte riktigt vad som är fel men kallt är det i alla fall och det värsta av allt är att vi INTE kan elda för att få värme för det inte finns nå att elda i.

Idag när jag klev och kollade på mätaren så var det 16 grader inne. Jag höll på att tappa hakan. 

Nu är det så att jag skulle behöva duscha, visst det är varmt och skönt medan man är i duschen men sen då när jag är klar och ska kliva ut alldeles blöt. Fy fasen jag kommer frysa röven av mig.


Jag hoppas verkligen att det blir varmare snart!


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 november 2010 14:59

Igår klickade jag hem lite saker från Ellos...

Tanken var att jag skulle dela med mig av sakerna jag har klickat hem MEN det går inte att ladda upp bilder. Jag har jätte ofta det problemet. Fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder. Funderar på att byta blogg.......


// Hannah



Ovido - Quiz & Flashcards