Alla inlägg under oktober 2011

Av Hannah Hed - 11 oktober 2011 22:58

Vi tittade på fotboll ikväll, Sverige mot Holland. 

Insåg där att det fanns en kille som var otroligt lik Kleerup, han hette Mikael Lustig. 

Vad tycker ni, är dom lik varandra?


                      

Kleerup                               Lustig



// Hannah

Av Hannah Hed - 9 oktober 2011 00:06

Denna dag har bestått utav jobb, middag hos pappa och film. 


Filmen vi såg ikväll hette Touchback. Den handlade om hur man skulle göra om man fick en andra chans i livet. En ganska bra film.


Morgondagen är ännu oplanerad men något roligt ska vi väl hitta på...


Natti natti!


 

Touchback


// Hannah

Av Hannah Hed - 8 oktober 2011 08:28

För första natten på länge har jag sovit väldigt gott så jag känner mig ganska pigg nu på morgonen trots min förkylning. 

Idag ska jag som sagt jobba några timmar och sen åker vi ut till pappa på middag.

Alex skulle ta med sig Elvis och åka till sin pappas stuga under tiden jag jobbar. 


Hur ser eran lördag ut?


// Hannah

Av Hannah Hed - 7 oktober 2011 19:10

Idag blev det fler timmar på jobbet än vad som var tänkt, men det är bara roligt. 

Nu sitter jag i soffan tillsammans med Elvis. Alex sitter i köket och spelar bouzouki, han tror tydligen att det inte låter lika högt för mig om han sitter där. 

Kvällen blir lugn eftersom att vi båda är förkyld plus att jag ska jobba i morgon.

Efter jobbet i morgon ska vi åka ut till pappa på middag.


Nu ska jag gå ut med Elvis.


// Hannah

Av Hannah Hed - 6 oktober 2011 19:08

Nu har även jag blivit förkyld. Än så länge är det bara lite feber och nysningar och jag har bestämt att det inte ska bli värre än så.


Igår skrev jag att jag funderade på att göra blåbärspaj, så blev inte fallet men ikväll har jag gjort blåbärspaj. Jisses vad gott det var men nu är jag riktigt mätt. 


I morgon ska jag jobba några timmar sen får vi se vad vi hittar på. 


// Hannah

Av Hannah Hed - 6 oktober 2011 13:44

Mitt stora intresse här i livet är inredning men nu när vi bor så litet så är det väldigt begränsat hur man kan möblera. Jag känner just nu hur det kliar i fingrarna efter att göra om här hemma. Det går ju att göra mycket bara med att ändra textilier.

Men det vi planerar nu här hemma är sovdelen i vardagsrummet. Vi ska stoppa en egen sänggavel, köpa sänglampor och ett litet bord att ha brevid sängen. 

Jag tänkte mig något sånt här, får se vad Alex säger...



   





// Hannah  

Av Hannah Hed - 6 oktober 2011 10:31

Ny dag med nya möjligheter eller vad är det man brukar säga.


Jag har sovit så otroligt dåligt inatt. Jag har vaknat flera gånger och det har tagit lång tid att somna om efter att jag har vaknat.

Vid 6 tiden i morse var jag ut en sväng med Elvis. När vi kom in så la vi oss och sov en stund till. 

Vi har redan hunnit med att ha haft främmande idag också. Mamma var hit och fikade. Hon hade köpt med halstabletter och päron split till Alex.


// Hannah

Av Hannah Hed - 5 oktober 2011 22:02

Nu säger vi godnatt!


 


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards