Alla inlägg under oktober 2010

Av Hannah Hed - 28 oktober 2010 16:29

I tisdags jobbade jag min sista dag i Bollnäs. Det kändes tråkigt att gå därifrån. 

Igår började jag jobba här i Mora och jag har jobbat idag också.


Just nu ligger jag i sängen ska snart gå ner på stan och jobba lite till och sen blir det till att gå hem och försöka hitta nå vettigt att göra i stället för att slänga sig i soffan och slöa (som vanligt). 

I morn funderar jag på om jag ska åka hem till Bollnäs, men vi får se hur jag gör. 


Nu ska jag klä på mig och sen gå till jobbet....



// Hannah

Av Hannah Hed - 17 oktober 2010 17:05

Herregud det slog mig precis att jag inte har varit utomhus sen i TORSDAGS! 

Inte konstigt att jag känner mig slö.

Det här är riktigt illa.......


// Hannah

Av Hannah Hed - 17 oktober 2010 16:50

Om ett tag slutar Alex jobba, han kommer först hem hit och hämtar mig sen så åker vi till Bollnäs. Vi åker då till min storasyster och fikar eftersom att hon har fyllt år.

Jag har ett problem bara, jag har inga rena kläder och tvättmaskinen har bestämt sig för att ta semester. 


Dags att leta lite kläder!!!


// Hannah

Av Hannah Hed - 16 oktober 2010 21:39

Ikväll har jag och Alex tittat på film, The Runaways. Den handlar om tjejrockbandet som var på 70-talet. 

Jag blev sugen att se på filmen när jag läste om den på Kenzas blogg.

Filmen är ca 1.40 lång och jag tycker inte att det händer speciellt mycket i den.

Den kanske är bättre om man lyssnade på bandet när dom var aktuella. 


// Hannah

Av Hannah Hed - 16 oktober 2010 16:51

Åh jag blir så arg på mig själv. Jag har inte gjort ett dugg idag. 

Men det har varit så skönt att bara varit dom här senaste dagarna. 


Jag har nyss kommit ur duschen och nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hem. Lite senare ska vi åka och handla till middagen, ikväll blir det tacos. 


I morn efter att Alex har slutat jobba så åker vi till Bollnäs. Första stoppet blir hos min älskade storasyster som fyllde år i tisdags.


Nu ska jag fortsätta att titta på Morden i Midsomer.


// Hannah

Av Hannah Hed - 16 oktober 2010 12:32

Sitter nyvaken i soffan och funderar på om jag ska göra nå vettigt idag som att verkligen ta tag i städningen och sen gå och handla lite till middagen ikväll. 

Frågan är bara vad vi ska äta. Någon som har något förslag?

Jag får sitta och kika runt lite på olika recept på internet.


Nu ska jag ta mig i kragen och städa, måste få rent här nu!


// Hannah

Av Hannah Hed - 15 oktober 2010 19:59

Vad är det här nu då, ska jag gå och bli förkyld nu när jag ska jobba 6 dagar till veckan?!

Jag hoppas verkligen att jag hinner piggna på under helgen. Just nu känns det inge vidare. Jag är otroligt hängig och jag har precis vaknat efter att ha sovit i en timme.


Alex är gullig och står vid spisen och lagar fredagsmiddag. Idag blir det rostad fläskfilé, svampsås, rostad potatis och morötter. Gud vad gott det ska bli. 

Själv sitter jag i soffan med skitigt hår, gammalt smink och fryser röven av mig. 

JIPPI!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards