Alla inlägg under oktober 2010

Av Hannah Hed - 15 oktober 2010 14:18

Jag sitter här hemma i Mora i en OTROLIGT stökig lägenhet och jag har helt tappat motivationen att städa. Jag borde verkligen röja undan här det är egentligen inte så mycket kvar men jag har helt enkelt ingen lust. 

Det sitter nog i att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av alla saker. Det är lite ont om plats här men på nå vis så ska jag få ordning.


Igår när jag var ner till jobbet och hämtade schema så fick jag frågan om att jobba på julafton så jag tackade ja till det. Alex jobbar ändå så det spelar inte sån stor roll. Jag jobbar som längst till 13 så det är inte på värsta viset.


Nu ska jag försöka få bort lite saker här hemma....


// Hannah

Av Hannah Hed - 14 oktober 2010 22:03

Ida beställde jag en klänning som jag ska ha på mig på nyårsafton. Jag har aldrig varit ute i så god tid någon gång. Men jag är riktigt nöjd med mitt val.

Har även hittat ett par skor som jag vill ha till.


    

Eurosko 499:-                BonPrix 249:-



// Hannah

Av Hannah Hed - 14 oktober 2010 12:57

Idag har jag inte gjort nå vettigt. Men det kan vara skönt det också. Jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder sen våran minisemester men av någon anledning så går det inte att ladda upp foton, jag ska prova lite senare igen.


Igår beställde jag hem 181 kort. Det blev en del på Harry, Greklandsresan och kort sen i helgen. Det skulle ta 2-5 dagar innan dom skulle komma. 147kr med frakt, riktigt billigt tycker jag.


Nu ska jag göra mig klar för att gå ner på stan och kika lite.


// Hannah

Av Hannah Hed - 13 oktober 2010 18:00

Idag fick vi ta bort Harry eftersom att han blev sjuk igen. 

Han började magra riktigt mycket igen precis som för några månader sen. 

När vi kom till Veterinären så sa han att vi gjorde ett bra val för han tyckte att Harry var mager och pälsen var inte alls som den skulle.

Vi satt med honom tills han somnade och så lämnade vi honom kvar där med hans älsklings får.

Även om det är riktigt jobbigt så vet jag att vi gjorde det rätta.


    


// Hannah

...

Av Hannah Hed - 13 oktober 2010 13:59

I fredags åkte vi till Gamleby för att hälsa på min storasyster och i söndags åkte vi vidare till Halmstad för att hälsa på Alex storasyster. Det har varit riktigt skönt att komma bort lite för både jag och Alex har jobbat väldigt mycket den senaste tiden. 

Igår kom vi hem igen och nu försöker vi få lite ordning här hemma. 

Jag tänkte lägga upp lite bilder sen våran minisemester lite senare!


Om en stund ska vi åka till veterinären och ta bort Harry. Det känns riktigt tungt. Men vi har inget annat val nu när han har blivit sjuk igen. 

Samma som förra gången, han har något problem med magen.



// Hannah

Av Hannah Hed - 7 oktober 2010 09:37

Godmorgon!


Idag beger jag mig hem till Mora.

Det ska bli skönt att komma hem även fast jag inte riktigt har vant mig vid att jag bor någon annan stans än Bollnäs.

Innan jag åker ska jag in på banken och fixa det sista med bankbytet.

Lämpligt att jag och Alex har samma bank nu.


I morgon åker vi äntligen ner till Annika. Jag längtar som fasen!

Jag har bara varit hos dom två gånger och senast var när Alex konfirmerade sig för över två år sen!


Nu ska jag klä på mig (kan inte riktigt gå i handduk till banken)


// Hannah

Av Hannah Hed - 6 oktober 2010 23:29

Jag kom hem till mamma för en liten stund sen.

Jag var nämligen bjuden på middag hemma hos Maria och Marcus idag.

Super god mat bjöd dom på plus en mumsig efterrätt så nu har man ätit för en hel vecka känns det som.


Idag handlade jag ett armband på jobbet.

Det stödjer rosa bandet. Ett gulligt vitt litet pärlarmband med en rosa-bandet-berlock.

 

Jag köpte dock ett vitt 79.50 på Guldfynd


// Hannah

Av Hannah Hed - 5 oktober 2010 21:23

För snart två veckor sen ringde Alex till Telia och sa upp internet, tv och telefon eftersom att vi skulle flytta. Han beställde nya saker på samma gång och dom skulle skicka sakerna på en gång.

Sakerna har inte kommit än så han ringde dit ikväll och fick då svaret att dom hade glömt att skicka sakerna till oss.

Ja så det kan gå, men nu är det i alla fall på väg och allt skulle bli inkopplat den 13 oktober. Ni som har numret hem till oss kan ta bort det för vi kommer få ett nytt nu.


I morn efter jobbet så ska jag hem till Maria och Marcus, dom är snäll och bjuder på middag. Ska bli riktigt roligt att komma dit och snacka lite skit.


Nu tänkte jag faktiskt lägga mig, ögonen ramlar snart ihop på mig.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards