Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Hannah Hed - 5 oktober 2010 21:23

För snart två veckor sen ringde Alex till Telia och sa upp internet, tv och telefon eftersom att vi skulle flytta. Han beställde nya saker på samma gång och dom skulle skicka sakerna på en gång.

Sakerna har inte kommit än så han ringde dit ikväll och fick då svaret att dom hade glömt att skicka sakerna till oss.

Ja så det kan gå, men nu är det i alla fall på väg och allt skulle bli inkopplat den 13 oktober. Ni som har numret hem till oss kan ta bort det för vi kommer få ett nytt nu.


I morn efter jobbet så ska jag hem till Maria och Marcus, dom är snäll och bjuder på middag. Ska bli riktigt roligt att komma dit och snacka lite skit.


Nu tänkte jag faktiskt lägga mig, ögonen ramlar snart ihop på mig.


// Hannah

Av Hannah Hed - 5 oktober 2010 08:06

Ska alldeles strax bege mig mot bussen som ska ta mig till Bollnäs.

Idag jobbar jag hela dagen och sen ikväll ska jag på kalas hos min kusin som fyller år.

Idag måste jag även komma ihåg att knäppa kort till mitt nya legitimation. Bytte bank förra veckan så då måste jag skaffa ett nytt.


Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu.

Längtar grymt mycket tills på fredag...


Vi hörs!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards