Alla inlägg under februari 2011

Av Hannah Hed - 26 februari 2011 14:30

ÄNTLIGEN så är det lördag och dags för party!


Gårdagen spenderades på stan tillsammans med Maria. Vi försökte leta något nytt att ha på oss tills ikväll men det är inte det lättaste i den här staden. 

Vi fick i alla fall med oss saker hem båda två.


Nu sitter jag här hemma och förbereder mig lite smått för ikväll, har nyss lagt i färg i håret med hjälp av Alex. Det är lite klurigt att få färg bak när man har lite längre hår. 

Lite senare ska jag bege mig till Maria för att göra mig i ordning.

Det kommer bli en så bra kväll!!!


// Hannah

Av Hannah Hed - 22 februari 2011 06:52

Inatt blev det inte många timmars sömn. Jag låg och vred och vände på mig ända fram till 3 tiden när jag äntligen lyckades somna. Kändes inte speciellt motiverande att kliva upp när klockan ringde 6.15

Idag blir det i alla fall jobb mellan 8.30 och 14.30 Sen efter det så ska jag hem och göra middag till mig och Alex och sen när vi har ätit så ska vi åka till Edsbyn för att gratta hans morfar som fyller år idag.


   Jag just nu, godmorgon!


// Hannah

Av Hannah Hed - 21 februari 2011 22:12

Insåg precis att jag ska upp ca 4 timmar tidigare i morgon än vad jag är van vid. Hur ska jag orka det? I morgon börjar jag nämligen 8.30

I morgon kommer även Alex hem, som jag har längtat. Han blir hemma i en vecka.


Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Ätit mat och tagit det lugnt. Vi hade ju blivit lovad att vi skulle få våra kanaler idag men så blev inte fallet. Jag börjar bli tokig utan tv. 


Nu borde jag verkligen gå och sova, tror att jag ska göra det också för i morgon ska jag upp 6.15


Godnatt sov så gott!


// Hannah

Av Hannah Hed - 21 februari 2011 10:39

Så var helgen över. Idag ska jag jobba mellan 13 och 16 sen ska jag hem och slänga mig i soffan. Idag ska även våra kanaler börja fungera jag hoppas verkligen att det blir så. Är så less på att vara utan tv.


I morgon kommer äntligen Alex hem. Jag saknar honom så mycket. Nu när han kommer hem så blir han hemma i 6 dagar sen så blir han borta i tre veckor! Usch.


Jag håller just nu på att göra lite lunch, det blir en tidig en eftersom att jag ska jobba. 


// Hannah

Av Hannah Hed - 20 februari 2011 14:45

Jag sitter och läser denna artikel på aftonbladet, jag blir så otroligt förbannad, äcklad, ledsen och stum över hur man kan behandla sina barn på det där viset

Det är så jävla vidrigt.


// Hannah

Av Hannah Hed - 20 februari 2011 11:16

Tänk att helgerna går så himla fort så jag hänger inte med. 

Idag är det som sagt söndag och i eftermiddag kommer Maria hit och snackar lite skit. 


Igår kollade jag på melodifestivalen på internet. Dom första 20 min så fungerade inte bilden så man kunde bara höra vad som hände. Jag tyckte helt klart att det var rätt låtar som vann. 


Innan Maria kommer idag ska jag plocka ihop det sista här hemma och tvätta en maskin tvätt.


Trevlig söndag!


// Hannah

Av Hannah Hed - 19 februari 2011 19:54

Måste börja med att berätta att jag igår fick mitt andra kusin barn. Min kusin Emma och hennes Tobias fick en son. Han är så otroligt gullig.


Lördag kväll, det betyder melodifestivalen. Vi har ingen tv än så jag ska kolla på datorn. Hoppas att det är någon bra låt ikväll.

Jag var nyss ner på coop och köpte lite gott så nu sitter jag och dricker cola ur vinglas. Så mycket godare.


  


// Hannah

Av Hannah Hed - 18 februari 2011 11:23

Så nu har jag ätit lunch, det blev något så exklusivt som makaroner med ketchup på. Jag är världens mästerkock. 


Strax efter tolv ska jag gå till bussen som tar mig ner till stan. Innan det ska jag platta håret, byta om och packa. 


På något konstigt vis så längtar jag tills i morgon när jag får komma hem och städa. 

Eftersom att jag säger så så tänker ni säkert att det måste vara fruktansvärt stökigt och äckligt hemma hos Hannah och Alex eftersom att hon längtar tills hon får städa och jaa så är fallet.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards