Alla inlägg under september 2011

Av Hannah Hed - 30 september 2011 21:44

Den här helgen är jag ensam, Alex jobbar igen. Så tråkigt att vara utan honom. 

Jag sitter just nu och tittar på filmen Burlesque. En otroligt bra film med Christina Aguilera i en av huvudrollerna. 


I morgon ska jag ha en riktig städdag här hemma. Ska bland annat putsa utsidan på fönstrena, det måste göras innan det blir för kallt.


Trailern för Burlesque 


// Hannah

Av Hannah Hed - 14 september 2011 21:48

Förra veckan fick jag hem ett par nya skor från Nelly. Så otroligt snygga och sköna. 

Här kommer en liten bild på dom i alla fall.



399:- från Nelly    


// Hannah

Av Hannah Hed - 14 september 2011 21:34

Idag när jag gick in på min hotmail så hade jag fått mail från Jotex. Dom skrev att dom hade fått in julsaker. Jisses vad tidigt tänkte jag men jag blev ändå nyfiken så jag var ju tvungen att gå in och titta. Så nu har jag sett ut några av jultextilierna som jag vill ha hem till jul. 


Här är några av dom sakerna som jag vill ha.


     


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards