Alla inlägg under augusti 2011

Av Hannah Hed - 15 augusti 2011 11:11

Tänkte visa lite kort som jag knäppte för ett tag sen när jag och Alex var ute i Mödänge och fiskade.


         


// Hannah

Av Hannah Hed - 14 augusti 2011 23:19

Gud vad tiden går fort, nästan hela sommaren har gått och hösten står och knackar på dörren. För mig gör inte det något, hösten är min favorit årstid. När man med gott samvete kan ligga inne på kvällarna, tända lite ljus och se på en bra film. Så härligt.


Det är inte speciellt mycket som har hänt sen jag skrev sist. 

Jag har jobbat ganska mycket men nu har jag fått semester. Jag ska vara ledig två veckor och det ska även Alex. Vi har inte hunnit planerat mer än en sak som vi ska göra och det är att åka till Stockholm 26-28 aug. Det ska bli skönt att komma bort lite.


Har ni haft en bra sommar?


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards