Alla inlägg under september 2010

Av Hannah Hed - 30 september 2010 16:55

Jag är en sån människa som köper alla mina julklappar dagarna innan jul.

Men i år har jag redan börjat. Idag köpte jag nämligen min första julklapp. Det är bra att gå på stan tillsammans med Maria.

Julklappen jag köpte idag är till min farmor och jag hoppas att hon kommer tycka om den.

Nu är det bara resten kvar.

Jag har nästan klart vad jag ska köpa till alla, nu är det bara att göra själva köpen.

Känner mig riktigt duktig.


// Hannah

Av Hannah Hed - 30 september 2010 09:39

Idag är jag ledig. Det var så himla skönt att kunna sova till klockan 9.

Strax före 11 ska jag hoppa på tåget mot Bollnäs och där ska jag möta upp Maria.

Vi ska kika i lite affärer och snacka en massa skit.

Skönt att kunna prata med någon som inte dömmer och som har lätt för att lyssna.


Imorn åker jag till Mora trots allt. Tanken var att jag skulle stanna kvar här tills nästa torsdag och gå ut med Carina på lördag men det blev lite ändrade planer.

Jag och Alex ska nämligen åka ner till Småland och hälsa på Annika och Anders så då tänkte jag att jag skulle spara lite pengar.


Nu ska jag försöka hitta nå att ta på mig!


// Hannah

Av Hannah Hed - 27 september 2010 19:38

Shit vad det har hänt mycket dom senaste dagarna.

Vi har flyttat ur våran lägenhet på Gärdet och vi bor numera i Mora.

Jag kan verkligen inte förstå att vi bor i Dalarna nu.

Just nu sitter jag hemma hos mamma, ska bo här några dagar nu för jag jobbar i Bollnäs. Den 7e oktober åker jag till Mora igen.

Där väntar en massa jobb i lägenheten. Det ska packas upp kartonger, sättas upp tavlor, lampor och hyllor sen ska det väl vara klart hoppas jag.


Idag på lunchen så köpte jag Olivs serie till anstiktet, någon som har provat om den är bra?

Hon på hälsokost sa att den var det i alla fall så får hoppas på det.


Nu ska jag kika runt lite sen sova.


// Hannah

Av Hannah Hed - 23 september 2010 07:47

Kan inte riktigt förstå att det är torsdag redan, den här veckan har gått hur fort som helst. 

Idag ska vi packa släpvagnarna inför flytten i morgon. Det känns helt sjukt att från och med i morgon så är mitt hem i Mora. Har inte riktigt förstått det än.

Igår var Alex duktig och skruvade ner alla tavlor och hyllor i lägenheten.

Idag ska han göra ett sista ryck medan jag är på jobbet. 


Åh det börjar pirra i magen nu!


Ha en bra dag!


// Hannah

Av Hannah Hed - 21 september 2010 20:10

Gud vilket bra slut det blev på dagen.

När jag kom hem såg jag ett par bekanta skor innanför dörren, Alex var hemma!

Gud vad glad jag blev. Behövde verkligen en värmande kram från honom.

Det är jobbigt att vara från varandra så mycket som vi är.


Nu ska fortsätta att njuta av hans sällskap!


// Hannah

Av Hannah Hed - 21 september 2010 08:55

Det har varit ännu en jobbig natt. Inatt har jag haft feber och huvudvärk. 

Kände på mig att det var något på gång när jag la mig, hade världens huvudvärk men inge alvedon hemma så jag hoppades att det skulle släppa av sig själv under natten. Så fel jag hade. Det är nu morgon och jag har fortfarande ont i huvudet. 


Jag ska alldeles strax bege mig till jobbet.

Ikväll när jag kommer hem så ska jag fortsätta packa, inte nå mycket kvar nu även fast det kanske ser ut som så när man kommer hit. Mest möbler kvar och dom får ju inte plats i kartonger.


Ha en bra dag!


// Hannah

Av Hannah Hed - 20 september 2010 19:19

Herrgud vad mina fötter värker, är inte alls van att stå hela dagarna. 


Jag sitter här i soffan och väntar på att maten ska bli klar efter det ska jag packa så mycket jag bara orkar.

Jag förstår verkligen inte hur man kan samla på sig så mycket saker i en liten tvåa. 

Hur ska allt få plats i kartongerna vi har?

Jaja på nå vis löser det sig väl. 


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards