Alla inlägg under januari 2011

Av Hannah Hed - 28 januari 2011 09:00

Godmorgon!


Idag är det fredag och det betyder att det är i morgon som vi flyttar, fattar inte att det är nu det gäller.

Idag ska vi åka till Bollnäs för jag ska jobba några timmar och så ska vi lämna kartonger och hämta en släpvagn. Idag blir det till att putsa fönster och torka ur skåp. 

Imorgon ska vi börja med att lasta släpvagnen och sen dammsuga och torka golven plus att vi ska sälja våran soffa. Sen åker vi till Bollnäs.

ÅH det kommer bli så bra!


Nu ska jag göra mig klar för att åka till Bollnäs...


Ha en bra dag!


// Hannah

Av Hannah Hed - 26 januari 2011 11:51

Igår efter jobbet så var jag på stan med Martina. Jag köpte två örhängen till Alex, två armband, en skjorta och en väska till mig.

Skjortan kostade 50kr på rea och väskan 169kr. Riktigt billigt.


Idag ska jag jobba i tre timmar och sen kommer Alex och hämtar mig. Då ska vi åka och kolla på Björkmans om dom har någon fin soffa där på rea och sen ska vi åka till Mora för att packa det sista.


Hur ser eran dag ut?


 

Vöskan som jag köpte. Deichmann 169:-


// Hannah

Av Hannah Hed - 17 januari 2011 15:33

Efter att ha suttit i mammas lägenhet hela dagen så har jag nu bestämt mig för att åka in till stan. Måste komma ut och göra nå.

Jag ska gå i lite affärer och kolla om det finns något spännande kvar på rean.

Om det är någon som har tråkigt får den gärna joina mig eftersom att jag ska gå själv....


Ses!!


// Hannah

Av Hannah Hed - 12 januari 2011 21:24

Ikväll har jag klickat hem detta!


       


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 januari 2011 18:41

Middagen ligger i magen och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Är så rastlös men på samma gång så är jag ruskigt trött.

Tror att jag ska krypa ner under täcket med en bok som mamma precis rekomendrade, Skulptrisen av Minette Walters.

Det är tydligen en deckare, inte vad jag vanligtvis brukar läsa men jag hoppas att den är bra i alla fall...


Ha en trevlig tisdagskväll!


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 januari 2011 17:02

Igår var Alex snäll och skjutsade mig från Mora till Bollnäs. Vi passade på att ta med en massa kartonger så vi slipper ha allt sånt i lägenheten, svårt att få plats med alla kartonger och möbler på ett lass. Vi fick ställa kartongerna hemma hos Alex mamma, väldigt snällt.

Efter det åkte vi till jysk för att hämta vårat nya soffbord, vi köpte även en ny hatthylla i samma serie. Vitt och fint blir det.

Ska åka ner till Ikea om någon vecka och köpa en stor bokhylla. Massa förvaring i den plus att den kommer dela av vardagsrummet.


   

Jysk


 

Ikea


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 januari 2011 15:22

Jag vet inte riktig om det kan stämma att vi har lyckats packa det mesta. Känns som att det är för bra för att vara sant. 

Idag har jag packat gardiner, sängkläder, handdukar, prydnadssaker och böcker.  Jag har gått runt i lägenheten och tittat men jag kan inte komma på vad jag ska packa ner nu. 

Lägenheten är full med saker men det mesta är möbler, kartonger och skräp.

Men det känns ändå som att allt kan ju inte redan vara packat. 

Vad har jag glömt?!


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 januari 2011 12:59

Idag är det tre år sen jag och Alex blev tillsammans. Gud vad fort det går.

Men på ett sätt känns det som att vi har varit tillsammans mycket längre eftersom att vi var kompisar innan vi blev tillsammans.


I morse när jag vaknade hade jag fått ett sms om att jag skulle kolla på tvbänken. När jag gick dit så väntade rosa rosor och hjärtgodis. Han är så gullig.

Jag älskar dig Alexander Elfving


  

Det här väntade på mig i morse


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards