Alla inlägg under maj 2011

Av Hannah Hed - 30 maj 2011 22:48

Så var det sista kvällen i Tällberg. I morgon börjar den långa resan hem till Bollnäs igen. 

Vi sitter här och tittar på Småstadsliv. Jag dör. 

Matte ligger i soffan och dör av skratt, fattar inte vad han skrattar åt. 


     

Småstadsliv


// Hannah



Av Hannah Hed - 29 maj 2011 22:13

Idag beställde jag en vit Iphone 4. Är så himla glad. Hoppas att det inte tar så lång tid innan den kommer. Alex ska få ärva min HTC Wildfire.


 


// Hannah

Av Hannah Hed - 29 maj 2011 17:10

  Min underbara pojkvän. Jag älskar dig

Av Hannah Hed - 29 maj 2011 12:19

Idag är det morsdag, jag uppvaktade min mamma lite smått med en present i torsdags eftersom att jag är kvar i Tällberg tills på tisdag.

Hon blev jätte glad för sin present i alla fall. 


Både Alex och Matte är på jobbet och sliter, dom har mycket att göra idag så dom somnar nog ovaggat ikväll. 

Jag ligger och funderar på om jag sak ta mig en liten promenad, se mig omkring lite. Det är ju så otroligt fint här i Tällberg.

Annars blir det en lugn söndag.


Vad har ni för planer för idag?


// Hannah

Av Hannah Hed - 28 maj 2011 19:04

Igår åkte jag till Tällberg. Skulle egentligen ha åkt buss men Alex var snäll och hämtade mig i Bollnäs. Har en underbar pojkvän som ställer upp när jag mår dåligt. 


Det blir en lugn helg eftersom att Alex jobbar. På måndag ska vi passa på att åka till Borlänge när Alex är ledig. Blir nog inge mycke shopping eftersom att jag åker till Stockholm på fredag. 


Nu ska jag försöka få min sambo att åka in till Rättvik för att köpa någon mat, det ekar i kylen här.



// Hannah

Av Hannah Hed - 26 maj 2011 11:01

Om cirka en månad fyller jag år och nu har jag googlat ihop några bilder på vad jag önskar mig. Haha!


           



// Hannah

Av Hannah Hed - 25 maj 2011 21:58

Det har varit en väldigt lugn kväll här hemma med tvn och datorn som sällskap. 

Jag beställde nyss gardiner och en sängkappa. Gardinerna ska vi hänga för att dela av sovdelen från vardagsrummet. Vi har redan gardiner som hänger där men jag har sett att jag vill ha lite mer.

Sängkappan kommer vi inte kunna använda på ett tag, måste köpa ny säng först men det dröjer väl inte så jätte länge innan vi gör det. 


                              

Sängkappa 159:- Jotex                Gardiner 238:- Jotex


// Hannah

Av Hannah Hed - 25 maj 2011 18:18

Idag var jag på stan tillsammans med Maria. Vi kikade runt i lite affärer och så åt vi lunch på Kajsas. Riktigt god mat var det där. 

Efter turen på stan så åkte vi och hälsade på Carro och lilla Alexander. Gud så söt han är. 


Nu sitter jag här i soffan, skulle egentligen ha städat men jag orkar inte. Jag har i alla fall plockat ihop, tvättat en maskin tvätt och diskat så lite duktig har jag varit. 


Nu ska jag försöka få lite mat i magen. 


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards