Alla inlägg under maj 2011

Av Hannah Hed - 24 maj 2011 21:42

Idag kom lönespecen, härligt att se att jag hade fått löneökning med några kronor, ganska många kornor faktiskt. 


I morn ska jag på stan tillsammans med Maria. Jag ska bland annat titta på födelsedagspresent till Alex som fyller år snart.

Efter stan ska vi till Carro och hälsa på henne och lilla Alexander. Gofisen är ju så söt så att man smälter.


Måste bara säga att jag saknar min älskling otroligt mycket, det är så jobbigt att vara utan varandra så mycket som vi är.


Nu ska jag återgå till tvn.


// Hannah

Av Hannah Hed - 17 maj 2011 12:12

Idag är jag ledig. Det är skönt att bara vara hemma och göra det man känner för en hel dag. Senare kommer Alex hem, äntligen! Han har varit borta i en vecka nu.


Just nu sitter jag och tittar på tv. Jag borde göra någon lunch men jag har så ont i huvudet så jag orkar inte.


Jag gjorde om bloggen igår men jag är inte alls nöjd men just nu får det vara så där. 


Det var allt för nu. På återseende.


// Hannah

Av Hannah Hed - 16 maj 2011 16:57

Sitter här och funderar på om jag ska ändra lite i min design. Såg att det hade kommit lite nya typsnitt som man kan använda sig av när man designar bloggen och det skulle vara roligt att prova.

Vi får se hur resultatet blir sen.


// Hannah

Av Hannah Hed - 15 maj 2011 16:24

Söndag är väl en typsik dag när man ska slappa och försöka ladda batterierna till kommande jobb eller skolvecka. 


Jag tänkte städa idag, det känns som att det är städväder. Men just nu känns det som att det är FÖR tråkigt väder för att städa. Jag ligger och tittar på samma film som jag hyrde igår genom tvn. Den heter Life as we know it. Det är Josh Duhamel och Katherine Heigl som har huvudrollerna, en väldigt mysig film. Lätt att titta på. 


Nu ska jag kolla klart på filmen sen ska jag ta tag i städningen. Det behövs verkligen.


// Hannah

Av Hannah Hed - 14 maj 2011 21:52

har funderat nu i några dagar om jag ska uppdatera min blogg så nu gör jag slag i saken (eller vad det heter) och skriver ner några rader...


Sitter just för tillfället och tittar på ESC, Heja Eric Saade!


Trivs otroligt bra i lägenheten på Framnäs men det finns en stor nackdel och det är att Alex inte är hemma så ofta. Nu till sommaren blir han borta mer med tanke på att det blir mer jobb då men det är så det är. 


Jag ska försöka uppdatera mer här men för tillfället får det räcka. 


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards