Alla inlägg under september 2012

Av Hannah Hed - 28 september 2012 22:50

Jag har precis lagt mig för att läsa lite innan jag somnar. Börjar på en ny bok ikväll. Den heter "i den innersta kretsen" och det är Viveca Sten som har skrivit den. Jag har läst några av hennes böcker innan och dom är så bra.

Om ni har något bra boktips så får ni gärna dela med er!

Av Hannah Hed - 28 september 2012 22:25

För några dagar sen var Alex snäll och gjorde rent under badkaret. Det var väldigt välbehövligt och det är något jag inte klarar av. (Alldeles för snuskigt).

Men sen han gjorde rent där så har badkarsfronten legat på golvet för han lyckades inte få tillbaka den. Det har stört mig nå enormt och jag har inte heller lyckats fått tillbaka den. 

Nu ikväll tröttnade jag och gav mig fan på att jag skulle få dit den igen. Efter mååååånga svordommar så sitter den ÄNTLIGEN på plats igen!

Nöjd tjej!


Av Hannah Hed - 28 september 2012 21:19

Sambon jobbar, hunden sover hos sin ''mormor'' och jag tittar på Fångarna på fortet. 

I morgon ska jag och kärleken åka till Sundsvall för lite shopping.

Det blir våran första lediga helg tillsammans på flera flera veckor. Det ska bli mysigt att komma iväg lite. 


Jag har tänkt nu i flera månader att jag ska visa hur våran lägenhet ser ut, vi har ju trots allt bott här sen februari. 

Innan jag kan göra det så måste lägenheten storstädas. Just nu är det ingen trevlig syn här hemma. 


Tidigare ikväll gjorde jag ett försök att locka håret. Men fy fan vad fult det blev. Funderar på om jag ska sälja locktången, jag använder den ALDRIG. Onödigt att den ska ligga i lådan och skräpa. 


Nu ska jag lägga mig och läsa en stund tror jag.


Vi får se när jag skriver något här nästa gång.


Ovido - Quiz & Flashcards