Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Hannah Hed - 15 oktober 2010 19:59

Vad är det här nu då, ska jag gå och bli förkyld nu när jag ska jobba 6 dagar till veckan?!

Jag hoppas verkligen att jag hinner piggna på under helgen. Just nu känns det inge vidare. Jag är otroligt hängig och jag har precis vaknat efter att ha sovit i en timme.


Alex är gullig och står vid spisen och lagar fredagsmiddag. Idag blir det rostad fläskfilé, svampsås, rostad potatis och morötter. Gud vad gott det ska bli. 

Själv sitter jag i soffan med skitigt hår, gammalt smink och fryser röven av mig. 

JIPPI!


// Hannah

Av Hannah Hed - 15 oktober 2010 14:18

Jag sitter här hemma i Mora i en OTROLIGT stökig lägenhet och jag har helt tappat motivationen att städa. Jag borde verkligen röja undan här det är egentligen inte så mycket kvar men jag har helt enkelt ingen lust. 

Det sitter nog i att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av alla saker. Det är lite ont om plats här men på nå vis så ska jag få ordning.


Igår när jag var ner till jobbet och hämtade schema så fick jag frågan om att jobba på julafton så jag tackade ja till det. Alex jobbar ändå så det spelar inte sån stor roll. Jag jobbar som längst till 13 så det är inte på värsta viset.


Nu ska jag försöka få bort lite saker här hemma....


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards