Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Hannah Hed - 3 oktober 2010 22:19

Det börjar bli dags att lägga sig. Jag ska upp klockan 7 i morn. Jag jobbar hela dagen.


Längtar så himla mycket tills på fredag. Då ska jag och Alex nämligen åka och hälsa på min storasyster Annika som bor nere i Småland.

Efter vi har varit där några dagar så ska vi förmodligen åka vidare ner till Halmstad och hälsa på Alex storasyster.

Det ska bli skönt att komma bort lite.


Nu ska jag lägga mig, ögonen ramlar snart ihop.


Godnatt!


// Hannah

Av Hannah Hed - 3 oktober 2010 15:46

Jag har precis kommit tillbaka till Kilafors efter att ha spenderat en helg hemma i Mora.

Igår packade jag upp en massa kartonger och försökte få någon slags ordning hemma där. Det kommer bli bra så småningom men det tar ju sån jäkla tid att packa upp.

Nu kan man i alla fall gå där utan att behöva hoppa fram bland kartonger, säckar och skräp. Ett litet framsteg i alla fall.

När vi har kommit i ordning så tänkte jag lägga upp bilder på hur det ser ut men det kommer dröja ett tag till för Alex jobbar en hel del och jag är ju i Kilafors.


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite.


Ha en fortsatt bra dag.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards