Alla inlägg under oktober 2011

Av Hannah Hed - 2 oktober 2011 16:25

Det har varit en väldigt lugn söndag för mig. Det enda vettiga jag har gjort är att tvättat en himla massa, jag är inne på min fjärde maskin för idag.

Jag hittade nämligen en kasse med handdukar och gardiner igår när jag städade. Jag kände att jag ville tvätta allt det innan jag la i det i skåpet. 


Nu har jag precis duschat och jag sitter nu och tittar på Slottsliv. Lite senare kommer mamma och hämtar mig och Elvis och så ska jag få middag hemma hos henne. 


   Bjuder på en liten bild på Elvis som jag knäppte sist jag var ute hos pappa.


// Hannah

Av Hannah Hed - 2 oktober 2011 12:53

Jag sitter och tittar på ett gammal avsnitt av The Bachelorette från 2008, det var inte ens bra när det gick för första gången. Behöver jag säga att det bara går skitproram på tvn?


                       


// Hannah

Av Hannah Hed - 2 oktober 2011 12:04

Jag sitter här hemma i soffan och funderar på julklappar. Det är mindre än tre månader kvar till julafton och det är många klappar som ska handlas. 

Jag ska kika runt lite på internet får se om jag hittar något bra. 


Vad har ni för er denna söndag?


// Hannah

Av Hannah Hed - 1 oktober 2011 22:01

Ikväll har jag umgåtts lite med Elin. Vi var ner på Rusta en sväng, Elin kom därifrån med en massa nytt och jag agerade bärhjälp.

Efter det åkte vi ner på stan och jag blev bjuden på mat på Roma. Hur gott som helst. Sen åkte vi hem till mig och satt och pratade en stund innan Elin åkte hem igen. Trevligt med lite sällskap.


Efter Elin åkte hem skruvade jag upp två tavellister i sovrumsdelen, det blev ganska bra. 

Nu ligger jag och tittar på en film som går på 5an. Ryktet går med Jennifer Aniston i huvudrollen.


Nu ska jag återgå till filmen.


// Hannah

Av Hannah Hed - 1 oktober 2011 21:35

Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder på vårat hem. Det är inga bra bilder med tanke på att jag har knäppt dom med mobilen.


     

                       Hallen                                  Köket


     

                                        Vardagsrum/sovrum



     

                                         Vardagsrum/sovrum



// Hannah

Av Hannah Hed - 1 oktober 2011 17:10

Jag har svårt att förstå att det redan är oktober och det är ju fortfarande väldigt varmt ut. Härligt!

Jag har haft fönster och altandörr öppen under tiden jag städade idag. Det blir så lätt dålig luft i våran lilla lägenhet. 


Lägenheten är skinande ren och jag sitter just nu och väntar på att Elin ska komma hit och göra mig sällskap. Vi ska ner på Rusta en sväng om vi hinner. 


Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll.


K Ä R L E K


// Hannah

Av Hannah Hed - 1 oktober 2011 12:54

Idag är det en riktig städdag här hemma. Jag tvättar en himla massa tvätt, vädrar kuddar och täcken, städar garderoben och senare ska jag putsa fönstrena. 

Försöker få någon slags ordning här hemma vilket inte är så lätt när man bor så litet som vi gör. 


Jag har precis tagit en paus för att äta lite lunch. 

Jag tänkte försöka knäppa lite kort på lägenheten och lägga ut senare ikväll. 


Ha en bra lördag!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards