Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Hannah Hed - 3 oktober 2011 22:14

- Att någon hjälper dig betyder inte att du misslyckades. Det betyder bara att du inte är ensam.



 

Av Hannah Hed - 3 oktober 2011 22:05

Ikväll har jag och en kompis varit på La Casetta och ätit en jätte god pizza. Det är en italiensk restaurang som precis har öppnat. Dom hade det väldigt mysigt där med tända ljus och dämpad takbelysning. Efter det åkte vi hem till mig och Alex och tittade på film Life as we know it. Det är en av mina favoritfilmer. Så rolig, rörande och romantisk.


I morgon ska jag jobba hela dagen. Alex kommer hem i morgon, tidigare än tänkt, stackaren har blivit sjuk. 


Nu ska jag titta på tv och sen krypa ner i sängen och invänta John Blund. 


Natti natti.


// Hannah

Av Hannah Hed - 3 oktober 2011 17:35

Jag har gjort om designen igen men grejen är att jag aldrig blir riktigt nöjd med den. Jag vill ha något personligt men bloggen gör inte som jag vill att den ska göra. 

Nu får den vara rosa ett tag tills jag orkar ta tag i att göra om den igen.




// Hannah  

Av Hannah Hed - 3 oktober 2011 16:02

Jag har hittat en massa fina skor och väskor som jag vill ha. Synd att jag inte är gjord av pengar, då hade jag klickat hem dessa saker DIREKT!


 




                       Nelly

   



                          H&M

     

                     H&M


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards