Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Hannah Hed - 27 februari 2010 21:04

Sitter och funderar på vilken dag mina nya skor kommer komma.

Har nämligen beställt ett par från Kenza Zouitens skokollektion, Wildflower by Kenza.

Längtar nå grymt efter mina snygga skor.


 

Bjuder på en liten bild på mina nya älsklingar!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 27 februari 2010 17:11

Idag har jag jobbat mellan 11 och 14. Riktigt skönt att göra något annat än att sitta hemma hela tiden.


Efter jobbet gick jag och Alex och handlade på Ica så nu har vi en massa mat i kylen och frysen igen.

Alex håller just nu på med maten, det blir black&white ikväll, mumma!


Ikväll ska vi kika på melodifestivalen och bara ta det lugnt. Jag är hur trött som helst.

I morn blir det fika på krokanen med Elin.


// Hannah  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards