Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Hannah Hed - 10 augusti 2010 20:15

Herregud kan det verkligen regna mer?


Vi har precis kommit hem från pappa. Vi var ute där i några timmar.

Jag gick och hälsade på farmor, hon ska åka bort i morgon och blir borta i tre dagar. Hon och en väninna ska åka Hurtigrutten.


Nu kom Alex precis in med lite frukt och så ska vi knäppa på en film. Vi ska se Bröllopsfotografen.


I morgon ska jag packa inför resan. Hoppas att jag kommer ihåg att ta med mig allt jag behöver.


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 augusti 2010 16:36

Herregud vad jag uppdaterar dåligt. Men jag har haft så mycket att göra. 

Jag har jobbat hela sommaren men i morgon jobbar jag min sista dag och sen har jag över en veckas ledigt. Alex, jag, Jossan och Matte ska åka till Grekland på fredag morgon, vi blir borta en vecka. Det ska bli skönt att komma bort lite.

När jag kommer hem så sa min chef att jag ska vara beredd på att jobba mycket, niiice med pengar det kommer ge.


Nu står Alex och ropar på mig i hallen att vi ska gå och handla.


Återkommer senare!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards