Alla inlägg under oktober 2012

Av Hannah Hed - 20 oktober 2012 15:12

Idag har det varit en riktig slappar dag. Alex fick åka och jobba och jag har tittat på film och myst med Iris.
Ikväll blir det middag hos mamma.

Igår bokade vi en all inclusive resa till Santorini i maj. Jag ska ansöka om ledighet till veckan. Vi har tagit avbeställningsskydd så vi kan lätt boka om eller boka av resan om vi inte får ledigt.
Santorini har varit en dröm för mig att åka till så jag hoppas att vi kommer iväg!

Av Hannah Hed - 19 oktober 2012 21:54

Alex och jag har kikat på utlandsresor till våren. Vi har precis hittat en resa som föll oss i smaken. Får vi ledigt blir det en vecka i maj till vackra Santorini.

Bjuder på några Google bilder på Santorini (därav dålig kvalité)

Av Hannah Hed - 19 oktober 2012 18:35

Nu är det dags för middag. Alex har kommit hem och vi har lagat middag tillsammans. Efter maten blir det nog till att kika på någon film tillsammans.

Av Hannah Hed - 19 oktober 2012 17:04

Jag har ägnat dagen åt att diska, tvätta och städat. Nu sitter jag i soffan med hunden i knät och lyssnar på min ljudbok. Vilken minut som helst kommer Alex hem. Lite senare ska vi äta tacos sen får vi se vad som händer.

Av Hannah Hed - 18 oktober 2012 14:04

Jag kavlar tunnbröd för glatta livet. Dom ska ju vara så tunn så tunn innan dom gräddas. Just nu förbereder farmor tredje och sista degen. När hon är klar med det ska vi fika. Faster har varit in med gofika åt oss.

Av Hannah Hed - 18 oktober 2012 07:56

Idag ska det bakas tunnbröd hemma hos farmor.

Av Hannah Hed - 18 oktober 2012 07:56

Idag ska det bakas tunnbröd hemma hos farmor.

Av Hannah Hed - 18 oktober 2012 07:54

Idag ska det bakas tunnbröd hemma hos farmor.

Ovido - Quiz & Flashcards