Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Hannah Hed - 14 mars 2012 19:49

Maria la upp en bild på jordgubbar som hon hade fått av sin sambo och jag blev så sugen själv på jordgubbar att jag tvingade med min Alex ner på Coop för att handla. Med oss hem fick vi jordgubbar, kiwi, banan, melon och glass. 

Så ikväll blir det fruktsallad, fasen vad gott!


Av Hannah Hed - 14 mars 2012 18:48

Jag tänkte dela med mig av några av mina smyckesfavoriter som jag har.



 



Min förlovningsring


 


En vitguldsring som är efter min mormor


Ett halsband som jag har fått av Alex


 

Ett litet hjärta som jag fick av min syster Carina när hon bodde nere i Göteborg. 


         

Armband som jag har fått av farmor i 18års present. Det är min kusins tjej som har gjort det.               

Av Hannah Hed - 14 mars 2012 17:41

Kära läsare!Det var ett tag sen jag skrev något här. Vet inte riktigt vad som hände, jag tappade väl inspirationen igen det är ganska lätt hänt när det inte händer så mycket i livet. Eller ja lite saker har hänt sen sist. Vi har flyttat och fy tusan vad skönt det känns. Vi har hälsat på hos min syster nere i Småland. Jag har börjat på att bli blond igen. Ja och säkert har det hänt en massa mer också. Vad pågår i era liv då?

Ovido - Quiz & Flashcards