Alla inlägg under januari 2013

Av Hannah Hed - 3 januari 2013 11:39

Idag fyller min älskade farmor år! Ska ringa och gratta henne om en stund. Jag missar hennes födelsedagsmiddag idag eftersom att jag är sjuk. Ska åka dit med fika en annan dag!

Av Hannah Hed - 2 januari 2013 20:21

Vill tipsa dig om dessa snygga träningsskor från Sportamore. Supersnygga skor som piggar upp vid träningen. 

Funderar på att beställa något av paren. 


 

Knallrosa med vit sula. Just nu 739kr



 

Korallfärgade nike skor. Just nu 889kr



Av Hannah Hed - 2 januari 2013 16:08

Tänkte dela med mig av "några" fina saker från Jotex som jag väldigt gärna skulle vilja klicka hem!


          




 




          

Av Hannah Hed - 2 januari 2013 15:18

Idag har det blivit ännu en dag nerbäddad i soffan och jag börjar nu bli rastlös. 

Vill verkligen inte vara sjuk, vill jobba, träna och umgås med kompisar. 

Jag blir hemma från jobbet i morgon. Det blir inte heller någon födelsedagmiddag hos farmor för min del i morgon, vill inte smitta ner henne. Ska köpa med mig fika och en blomma och åka ut dit sen när jag har blivit frisk.


Jag har legat och kollat igenom Jotex hemsida idag. Gud så mycket fint det fanns där. Skulle kunna handla för flera tusen bara plånboken tillät det. 


Nu ska jag knäppa på en film och vänta på att Alex kommer hem

Av Hannah Hed - 1 januari 2013 14:11

Gott nytt år på dig!
Jag vet inte hur du hade det igår men jag hade en otroligt trevlig kväll tillsammans med Alex, Mattias, Anna, Molly och Måns. Vi åt trerätters, spelade Bingolotto och skålade med pommac på tolvslaget.

I morse vaknade jag upp med en tråkig förkylning, även Alex är sjuk. Vi har hittills spenderat dagen i soffan och tittat på två Johan Falk filmer.

Jag har bestämt att 2013 ska bli det bästa året någonsin!

Ovido - Quiz & Flashcards