Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Hannah Hed - 9 oktober 2013 22:16

Idag blev det som sagt en tur till gymmet. Massor med folk, så drygt när det är så. Jag fick praktiskt taget köa till maskinerna. Imorgon kväll är det dags igen!

Nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy som hade säsongspremiär ikväll.

Vad har ni haft för er idag?

Av Hannah Hed - 9 oktober 2013 15:04

Hur många gånger har man inte tänkt att man ska börja sitt "nya" liv imorgon, efter helgen, efter jul eller som ett nyårslöfte? När man medvetet skjuter upp det till imorgon eller efter jul så blir det naturligtvis svårare att fullfölja det, så är det i alla fall för mig. 

Jag har smsat med Maria idag, vi båda ligger på minus på motivationskontot till att träna. Jag vet att jag blir piggare av det, jag vet att jag blir gladare och mår bättre. Just nu finns inte motivationen. Så vad ska jag göra åt det? 

Jo jag åker och tränar ändå. Idag vid 17.30 ska jag svettas och börja mitt "nya" liv. 


I våras gick jag ner 11 kg nu är det bara resten kvar. 

Nu är det bara att tuta och köra!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards