Alla inlägg under februari 2010

Av Hannah Hed - 26 februari 2010 21:44

Nu är vi hemma igen från Edsbyn. Vi hade riktigt trevligt.

Vi fick som sagt räkmackor så jag är super nöjd!


Nu har Alex gått till sin lillebror Johan och jag sitter och tittar på nå konstigt tvprogram.

Funderar på om jag ska äta nu, är super hungrig.


Idag fick jag ett trevligt sms, jag ska jobba i morgon mellan 11 och 14!

Fan vad jag längtar, det ska bli riktigt roligt.


Näe nu måste jag bege mig till kylen för att se om vi har nå gott att äta.


På återseende.


   

// Hannah  

Av Hannah Hed - 26 februari 2010 13:56

Vi blev på stan ett bra tag.

Vi var först på Åhléns och kikade på böcker efter det gick vi på Helins, Deicmann Bf-skor och sen in på systemet.

Vi flängde runt i olika ändar av Bollnäs och vi slutade vårat lilla äventyr på Ica.

Maria köpte lite hårfärg så jag ska kanske färga håret på henne ikväll.


Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka göra mig klar för att åka till Edsbyn lite senare.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 26 februari 2010 09:42

God morgon alla glada!


Nu är det snart dags för mig att åka ner på stan tillsammans med Maria.

Det är rena sommaren ute just nu om man jämför med hur det har varit tidigare, det är just nu bara -2 grader. Wiho. Då slipper man frysa ihjäl i alla fall.


Vi får se när jag kommer hem!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kramas med Alex innan jag åker.


Ha en trevlig dag.

Kram!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 25 februari 2010 23:23

Alex har kommit hem från jobbet och jag har ätit lite middag så nu börjar det bli dags för mig att krypa till kojs.

I morgon blir det som sagt en vända ner på stan tillsammans med Maria.


Godnatt gott folk sussa sött.


Kram!


     

Våran katt Harry sover på lite konstiga ställen.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 25 februari 2010 22:05

Måste erkänna att det känns som att den här sidan är roligare att blogga ifrån. Det är en massa enkla och roliga funktioner...

I morn ska jag ner på stan tillsammans med Maria, hon kommer och hämtar mig klockan 10. Tror Maria ska kolla på lite böcker på bokrean. Ska kolla lite mer noga i morgon jag också, är ute efter två sorters böcker. En sminbok typ och en receptbok på en massa olika cupcakes.

I morgon kväll ska vi åka till Edsbyn och gratta Alex morfar som fyllde 70år i måndags. Trevligt trevligt.
Det lät som att Alex mormor skulle bjuda på räkmackor och det kunde inte bli mer passande, jag har varit sugen på det i några veckor nu så jag längtar verkligen till i morgon.

Nu ska jag försöka hitta på något att äta, har inte ätit någon middag idag och det börjar kurra ganska skapligt i magen nu.


//

Hannah  

Av Hannah Hed - 25 februari 2010 21:44

Kära dagbok!


Eller något i den stilen. Jag har tidigare bloggat på elfvinghed.blogg.se men jag kände för en liten förändring.


Här kommer jag blogga om min vardag som består av att söka jobb, träna, jobba lite extra, umgås med nära och kära och en massa annat.

Jag hoppas att många ska hitta hit!


 

//

Hannah   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards