Alla inlägg den 10 december 2010

Av Hannah Hed - 10 december 2010 23:01

YES Jay Smith vann Idol 2010. Nu kan jag sova gott!

Han har en otrolig röst och jag ryser när han sjunger. Det ska bli spännande att se hur långt han går.


Nu har även Alex beställt julklapp till mig, en HTC Wildfire (vit). Den kommer om ca tre arbetsdagar.

Jag längtar!


Nu ska vi sova. Båda ska jobba i morgon. Men jag har sovmorgon, börjar klockan 12 men stackars Alex åker klockan 7. 


Godnatt!


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 21:06

Lite sent har vi börjat kolla på Idol finalen. 

Vi har tidigare kollat på en jätte bra romantisk komedi den hette "I min vildaste fantasi". Romantisk, rolig, pinsam och helt klart sevärd.


Nu ska jag fortsätta titta på Idol. Min röst ligger hos Jay ikväll!   


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 16:52

Idag klev jag upp tre timar innan jag skulle börja jobba. Jag hade hur mycket tid som helst på mig att göra mig i ordning men hur det än var så fick jag för första gången springa till jobbet. Väggklockan gick inte att lita på så när den visade 12.40 så var den 12.48 och jag började 13.00 Jag kom precis i tid men andan i halsen.  Så kan det gå....


Tanken var att jag skulle gå ner och tvätta lite men då kom jag på att sköljmedlet ligger i bilen och den är i Tällberg eftersom att Alex fortfarande jobbar.


Ja jag får väl roa mig med att titta på tv då, inte fel det heller.


   Jag tidigare idag...


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 10:29

Idag händer det inte så mycket. 

Jag ska jobba några timmar och ikväll ska jag kolla på Idol finalen. 


Jag sitter just nu i handduk och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Nästan alla mina kläder ligger i smutsen. Jag får skylla mig själv eftersom att jag skulle ha tvättat igår.


Nu ska jag försöka få i mig lite mat.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards