Alla inlägg den 23 december 2010

Av Hannah Hed - 23 december 2010 21:18

För att vara dagen innan julafton så var det väldigt lugnt på jobbet.

I morn ska jag jobba igen men sen bär det av hem till min älskade pappa.

Jag har en otroligt snäll faster som kommer och hämtar mig i morn.


Idag köpte jag klart dom sista julklapparna. Hoppas att jag fick tag på bra saker.


Nu har jag precis målat naglarna, röda. Ska titta på Criminal Minds och sen ska jag packa. Jag kommer att behöva två väskor tror jag.

Åker ju till Bollnäs i morn och kommer inte åka tillbaka till Mora innan vi åker ner till Småland på onsdag.


Ha en fortsatt bra kväll....


// Hannah

Av Hannah Hed - 23 december 2010 08:49

Snart julafton gud vad fort det går.

Jag ska strax bege mig till jobbet. Undrar hur mycket folk det kommer vara med tanke på att alla får lön idag. Men det är roligt när det är mycket folk.


Jag ska själv vara en sån där sista-minuten-shoppare idag jag har nämligen två julklappar kvar att köpa. En till Carina och en till Mia. Vet inte riktigt vad jag ska köpa än men det löser sig nog...


Nu måste jag kila ut i kylan..


Ha en bra dag!!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards