Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Hannah Hed - 15 juli 2012 21:12

Jag vill så gärna byta ut vårat soffbord till en brudkista. Gärna en gammal och sliten som jag kan måla vit.

Synd bara att dom är ganska dyr. Letande fortsätter!


   

Av Hannah Hed - 15 juli 2012 19:32

Malin hade bloggat om detta nagellacket och jag blev så sugen på det jag också. Jag klickade hem det från eleven.se och i morgon ska jag hämta ut det. 


   



Av Hannah Hed - 15 juli 2012 19:27

Här har det varit tyst ett tag.

Jag har så svårt att veta vad jag ska blogga om, det händer inget speciellt i mitt liv men jag ska göra ett försök. 

Det är ju några som är in varje dag i alla fall. 


Idag har jag städat och donat här hemma. Det var verkligen välbehövligt. Vi får väl se hur länge det är rent. 

Just nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hem. Han är på Freluga trädgårdsscen med jobbet. 

När han kommer hem ska vi kolla på film, tror det blir The kings speach. 

Är det någon som har sett den?

Återkommer i morgon om hur den var.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards