Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Hannah Hed - 18 juli 2012 18:34

I morse när jag loggade in på bloggen så stod det att appen hade kommit. Laddade ner den på lunchen och nu provbloggar jag från den. Känns som att det är lite smidigare iaf än innan när fick logga in som vanligt.

Just nu är jag på väg hem från jobbet. När jag kommer hem ska jag slänga i mig lite mat och sen gosa med Iris<3

Tänkte passa på att visa mitt nya mobilskal.

Av Hannah Hed - 18 juli 2012 07:52

Godmorgon!


Jag har precis fått i mig lite frukost och jag ska snart börja göra mig i ordning för en dag på jobbet. 


I söndags sa jag ju att jag och Alex skulle kolla på The kings speach, det blev aldrig så. 

Men igår tittade vi på en annan film, This means war. En väldigt bra film. Det blev några skratt under filmens gång. 


Idag ska jag som sagt jobba sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. 


Hur ser din dag ut?



Av Hannah Hed - 18 juli 2012 07:52

Godmorgon!


Jag har precis fått i mig lite frukost och jag ska snart börja göra mig i ordning för en dag på jobbet. 


I söndags sa jag ju att jag och Alex skulle kolla på The kings speach, det blev aldrig så. 

Men igår tittade vi på en annan film, This means war. En väldigt bra film. Det blev några skratt under filmens gång. 


Idag ska jag som sagt jobba sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. 


Hur ser din dag ut?



Ovido - Quiz & Flashcards