Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Hannah Hed - 1 mars 2010 21:00

Middagen är avklarad sen ett tag tillbaka. Vi fick även en middagsgäst vid namn Mattias. Trevligt trevligt.

När jag var och handlade till maten så hämtade jag även ut mina skor som hade kommit idag. Fasen vad nöjd jag är. Lägger upp en bild i morgon på dom!


Alex har gått och blivit riktigt riktigt förkyld. Tycker så synd om honom.


Nu ska jag kika runt på lite olika bloggar och sen ska jag sova, börjar bli ganska trött och frysen. Håller nog också på att bli förkyld.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 1 mars 2010 17:13

Blev på stan himla länge. Men vi hade riktigt trevligt.

Flängde fram och tillbaka på olika ställen först innan vi landade på Roy's.

Där blev vi sittandes i nästan tre timmar.


Nu ska jag gå och handla lite till middagen, idag blir det tacogratäng ( som vi skulle ha ätit igår).

Måste gå nu, Alex är tydligen jätte hungrig.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 1 mars 2010 10:21

Nu är jag redo för att bege mig ut på stan.

Trodde nästan inte att jag skulle hinna göra mig klar innan Elin hörde av sig men det gjorde jag, tur det.


Trots att det är vårens första dag idag så snöar det, suck. Är det inte tillräckligt med snö redan? Det tycker jag i alla fall.


Funderar på om jag ska försöka få tag på Alex innan jag åker iväg. Men det kan nog bli lite svårt, han har nog mycket att göra nu innan lunchen men jag kan ju prova.


Mot telefonen!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 1 mars 2010 09:32

Måndag 1 mars, första vår månaden. Gud vad härligt det känns.

Längtar verkligen efter våren, att snön ska smälta bort. Man kan sitta ute på balkongen och sola sig lite, gå i tygskor och skinnjacka utan att frysa och bli blöt om fötterna.

Åh ta bort all snö nu!


Idag ska jag åka runt med Elin lite, har ingen aning om vad vi ska göra men hon hade en massa ärenden på stan och jag ska följa med som sällskap.

Sitter just nu i soffan och väntar på att håret ska torka på lite sen ska jag blåsa det och göra mig klar och vänta på att Elin kommer och hämtar upp mig. 

Vi får se om det kanske blir en liten fika på stan idag eftersom att det inte blev någon igår. Den som lever får se.


Ni då, ska ni göra något spännande idag?


Ha i alla fall en underbar första-våren-dag idag! (Åh vad jag är på bra humör idag!)


Kram!


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards