Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Hannah Hed - 10 mars 2010 17:35

Så har jag bytt om lite och bättrat på sminket och så.

Det börjar bli dags att ta på sig ytterkläderna och vandra ner till jobbet.


Usch ser nu att jag måste rolla av mina leggins, det är härligt med katt ibland.


   


// Hannah  

Av Hannah Hed - 10 mars 2010 16:31

Idag har jag jobbat mellan 7 och 14.30 Det var riktigt roligt och det gick hur bra som helst. Träffade även Maria på en av förskolorna som jag städar på.

Roligt att sitta och prata med henne en stund, sen tyckte ett av barnen att jag skulle gå och städa så då var det bara att släpa sig upp och göra det. Men det gick fort, tog bar en timme att städa två avdelningar.


Ikväll är det personalmöte på mitt andra jobb, 18.15 börjar det.

Vet inte riktigt om all personal (det vill säga 4st med mig) kommer.


Nu ska jag kolla vidare på Top Model innan jag ska göra mig i ordning för mötet.


Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll.


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards