Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Hannah Hed - 2 mars 2010 20:52

Det här blir nog det sista inlägget för ikväll.

Ska upp tidigt i morgon, jag börjar nämligen på ett "nytt" jobb.

Jag ska jobba extra med att städa nu på två stycken förskolor här i Bollnäs.

Jag har städat extra på en av dom förr men i morgon ska jag städa på en till och det blir mellan 7 och 14.30 ungefär. Ska jobba med en annan tjej. Hon behöver lite hjälp nu för det ska storstädas.

Det ska bli kul att jobba lite till.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 2 mars 2010 16:54

Det blev ingen städning för jag börja må så dåligt. Jag diskade och plockade ihop sen så blev det inge mer.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, det blir kyckling, ris och vitlöksdressing. Mumma!


Vi får se om jag är med Elin och Johanna senare.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 2 mars 2010 14:38

Så var jag hemma igen efter att ha jobbat två timmar.

Såg att vi hade fått in ett smyckesträd som jag nog ska införskaffa mig senare. Riktigt fint var det.


Nu hade jag tänkt att jag ska knäppa på lite musik och sen städa och diska. Det ser ut som ett bombnedslag här, inte bra.

Jag lägger kanske upp lite före och efter bilder på hur det ser ut här i svinstian.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 2 mars 2010 10:22

Ny dag och nya möjligheter.


Idag ska jag jobba två timmar. Jag börjar 12 och slutar 14. Efter jobbet ska jag eventuellt gå på stan med mamma.

Jag sitter just nu med en handduk på huvudet och låter håret torka på lite innan jag drar igång hårblåsen. Måste egentligen skaffa mig en ny hårblås för min är superdålig. Det tar hur lång tid som helst att blåsa håret torrt.


Nu ska jag i alla fall ta och försöka göra mig redo för att jobba.


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards