Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Hannah Hed - 9 mars 2010 21:18

Det fullkomligt kryper i kroppen på mig. Jag är så sugen på att träna så det är inte sant, men jag är fortfarande inte frisk nog.

Jag sitter just nu och tittar på bandy på svt24. Bollnäs spelar borta mot Sandviken. Dom ledde ett tag med 2-0 men just nu har Sandviken gått om och leder med 3-2.


Nu ska jag fokusera på att bli frisk igen för nu vill jag verkligen träna!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 9 mars 2010 16:00

Idag har jag jobbat i butik i två timmar. Dom timmarna gick väldigt fort för det var en del att förbereda inför den nya kampanjen som börjar i morgon, påskkampanj.

Packade upp en massa kycklingar, harar och påskkärringar. Påsken är inte någon favorit årstid som jag har, jag dekorerar inte mitt hem med en massa kycklingar när det är påsk. Det känns som att påsken och julen är väldigt lika. Man äter samma mat och dricker samma sorts must bara med olika etiketter.


Ikväll är det bandy igen, borta i Sandviken.

Hoppas att det blir en till seger. Alex jobbar ikväll så jag får kolla på matchen själv.


Nu sitter jag och tittar på Americas Next TopModel, eller jag har det på i alla fall men jag tittar inte så noga.


Nu ska jag sluta babbla för den här gången!


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards