Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Hannah Hed - 2 juli 2010 19:20

Vissa partar, andra myser med sin älskling och jag tvättar.

Jaa så kan det vara.

Tanken var ju att jag skulle tvätta i morse men så smart som man är så glömde jag att ställa om klockan efter att Alex klev upp i morse så jag sov till 10.30

Som tur var så fanns det en tvättid nu ikväll så vi får rena kläder trots att jag sov över i morse.


// Hannah

Av Hannah Hed - 2 juli 2010 17:33

Åh så var det helg!

Alex åkte till jobbet i Tällberg strax före klockan 6 i morse. Han kommer hem igen på fredag nästa vecka. Gud vad tomt det kommer bli men så är det.

Men sen så är han ledig 6 dagar.

Nästa fredag (9juli) så har vi varit förlovad i 2år. Shit vad fort det går.

Får se om vi hittar på något speciellt då.


Nu ska jag pallra mig iväg till Ica och hämta ut mitt paket som har kommit.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards