Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Hannah Hed - 5 juli 2010 23:31

Jag borde egentligen sova för länge sen men jag har så svårt att somna själv nu när jag är van att ha Alex vid min sida. Sen så är det så jäkla varmt också så jag bara ligger och vrider och vänder på mig.


Det blev ingen städning av lägenheten, men jag tog reda på all disk i alla fall.

Städningen får vänta tills i morgon. Lovar att all skit är kvar då också så det är ingen fara. Men innan jag kan städa hemma så ska jag jobba.

Först mellan 7 och 11 med att städa på Pionen sen 13 till 16.30 ska jag jobba på Guldfynd och efter det ska jag till Hedhamre och städa i ca en timme. 

Tur att det bara gäller några dagar, det blir ganska mycket att göra.


Nu ska jag försöka sova igen.


Jag ska verkligen försöka bli bättre på att lägga in bilder.......


Jaja, godnatt sov så gott!


// Hannah

Av Hannah Hed - 5 juli 2010 11:42

Jag har en sån enorm längtan efter Alex. Vill att han ska komma hem nu, men det dröjer några dagar till innan han kommer hem igen.


Jag är just nu hemma på lunch. Ska gå och jobba igen om en liten stund. Men idag jobbar jag inte så länge, det är skönt. Måste verkligen städa när jag kommer hem. Fy fasen hur det ser ut här. 


Nu ska jag fortsätta titta på tv.


// Hannah

Av Hannah Hed - 5 juli 2010 06:44

Godmorgon!


Jag ska nu bege mig till jobbet. Det verkar som att det blir varmt idag. Det är inge roligt att städa när det är varmt. Men det är väl bara att bita ihop.

Efter jobbet så har jag inga planer, skulle behöva städa här hemma också. Vi får se om jag gör det.


Ha en bra dag!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards