Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Hannah Hed - 4 juli 2010 22:49

Så var helgen över och det är snart dags att återgå till jobbet.

Vissa har turen att ha semester men inte jag. Jag blir ledig den 12 augusti, då ska jag, Alex, Matte och Jossan åka till Grekland en vecka. 


Den här helgen har varit bra trots att Alex inte är hemma. 

Igår åkte jag till mamma och efter maten skjutsade hon mig till pappa.

Pappa, jag och Elvis åkte ut med båten en timme och sen sov jag kvar hos honom.

Jag trivs så jäkla bra där.


Idag har jag varit hos Carina, blev bjuden på mat där. Lämpligt att inte laga mat själv.

Vi grillade och sen spelade vi lite kort.


Nu ska jag gå och lägga mig och i morn väntar jobbet.

Börjar min första vecka som vikarie för Susanne som har gått på semester.

Jag jobbar som sagt fram till 12 aug.


Men nu blir det sängen!


Ha det bra....


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards