Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Klappat och klart

Av Hannah Hed - 20 mars 2010 21:43

Det är lördagkväll, jag sitter hemma med väldigt skitigt hår och världens huvudvärk som vägrar att ge med sig.

Pratade med Elin för ett tag sen och hon tyckte att jag skulle följa med ut ikväll. Men jag tackade nej på grund av mitt skitiga hår, huvudvärk och brist på pengar.

Det sistnämnda var inget problem med tanke på att det är gratis att gå in före 22.30 men det är ändå roligare om man har lite pengar att göra av med.


Jag får spendera resten av kvällen med körslaget. Min favorit hittills är Marie Picasso, dom var riktigt duktig.


Åh en rolig grej är att vi har kommit på vad vi ska köpa åt pappa i födelsedagspresent. Han fyller inte förens 28 juli men han fyller 60år så vi ville göra något lite mer speciellt för våran älskade far. Så jag och mina tre systrar har kommit överrens om två saker till pappa. Jag vet att han verkligen kommer uppskatta båda sakerna.


 

Bjuder på en bild på mig och Alex från sommaren 2008


// Hannah  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Hed - 12 oktober 2013 23:18

Idag mötte jag upp Maria på stan för att senare gå på lilla Alice dop. Efter kyrka och dopfika följde jag med Maria hem och tittade på deras nyrenoverade vardagsrum. Så himla fint, nu blev jag ännu mer sugen på att köpa hus. Kvällen har spendera...

Av Hannah Hed - 10 oktober 2013 22:06

Kvällens träningspass gick så himla bra. Nästan inge folk så man kunde bara köra på. Nu blir det uppehåll tills på söndag. Ikväll har vi letat resa till Santorini, än så länge har vi inte hittat något. Det är ganska dyrt att åka dit så det gäller...

Av Hannah Hed - 9 oktober 2013 22:16

Idag blev det som sagt en tur till gymmet. Massor med folk, så drygt när det är så. Jag fick praktiskt taget köa till maskinerna. Imorgon kväll är det dags igen! Nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy som hade säsongspremiär ikväll. Vad...

Av Hannah Hed - 9 oktober 2013 15:04

Hur många gånger har man inte tänkt att man ska börja sitt "nya" liv imorgon, efter helgen, efter jul eller som ett nyårslöfte? När man medvetet skjuter upp det till imorgon eller efter jul så blir det naturligtvis svårare att fullfölja det, så är de...

Av Hannah Hed - 8 februari 2013 12:33

             

Ovido - Quiz & Flashcards