Alla inlägg under december 2010

Av Hannah Hed - 11 december 2010 23:08

Jag sitter här med mitt älskade täcke och tittar på Sex and the city, Alex har gått och lagt sig för han ska åka klockan 6 i morgon. Jag är verkligen inte avis.

Jag åker till Bollnäs i morgon så jag måste ladda ipoden med ny musik, har ännu inte gjort det.


Nu under pausen ska jag kolla efter sängar och soffor, vi ska kanske köpa ny soffa eller säng i början på nästa år. LÄNGTAR!


  


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 december 2010 20:52

Idag har vi ätit jätte god middag. Vi hade ingen fantasi och ingen ork till så mycket så det blev pasta med kycklingsås. Jäklar vad gott det var. Alex kan det där med att laga mat och det är väl tur eftersom att han jobbar som kock.


Nu sitter jag och tittar på programmet Så mycket bättre., ett himla bra program. Det är roligt att höra när dom gör om varandras låtar. Ikväll är det sista avsnittet. 

Efter det ska jag kolla på Sex and the city, ska försöka tvinga Alex att se den också. Han tyckte faktiskt om 2an.


  


        


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 december 2010 17:30

Jag har PANIK! Det är mindre än två veckor kvar till julafton och jag har inte köpt klart alla julklappar än. Jag har pappa, Carina, Mia och Alex kvar. Vad fasen ska jag köpa? Pappa är svårast tycker jag, han har allt och önskar sig inget.


  


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 december 2010 16:21

På nyårsafton ska min äldsta storasyster gifta sig med sin Anders. Det ska bli så roligt att gå på bröllop och jag är så glad för deras skull. 

Jag har fått äran att göra Annikas brudbukett. Lite smått nervös är jag inför det uppdraget men det kommer nog gå bra.


För ett tag sen beställde jag TRE klänningar tanken är att jag ska ha en av dom till bröllopet. Nu måste jag få tag på ett par pumps att ha till. 


      

        Det blir en av dom här klänningarna


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 december 2010 15:40

Då har jag jobbat klart för den här veckan. 

När jag kom hem så var jag duktig och gick ner och slängde i en maskin tvätt. 

Skönt att få det gjort, drygt bara att det tar TVÅ timmar att tvätta EN maskin tvätt. Helt sjukt.


Nu sitter jag i soffan med jätte ont i magen, har ingen aning om vad som är fel men det hugger i ena sidan. Jätte obehagligt.

Hoppas att det går över snart.


Nu ska jag återgå till filmen som visas på TV3, Bring it on again.


  


// Hannah

Av Hannah Hed - 11 december 2010 10:10

Godmorgon, eller god förmiddag kanske jag ska säga för klockan är ju efter 10.

Jag har i alla fall nyss kommit upp. Idag ska jag jobba men det dröjer några timmar innan jag börjar.


Vad har ni andra för planer för idag?


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 23:01

YES Jay Smith vann Idol 2010. Nu kan jag sova gott!

Han har en otrolig röst och jag ryser när han sjunger. Det ska bli spännande att se hur långt han går.


Nu har även Alex beställt julklapp till mig, en HTC Wildfire (vit). Den kommer om ca tre arbetsdagar.

Jag längtar!


Nu ska vi sova. Båda ska jobba i morgon. Men jag har sovmorgon, börjar klockan 12 men stackars Alex åker klockan 7. 


Godnatt!


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 21:06

Lite sent har vi börjat kolla på Idol finalen. 

Vi har tidigare kollat på en jätte bra romantisk komedi den hette "I min vildaste fantasi". Romantisk, rolig, pinsam och helt klart sevärd.


Nu ska jag fortsätta titta på Idol. Min röst ligger hos Jay ikväll!   


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards