Alla inlägg under december 2010

Av Hannah Hed - 10 december 2010 16:52

Idag klev jag upp tre timar innan jag skulle börja jobba. Jag hade hur mycket tid som helst på mig att göra mig i ordning men hur det än var så fick jag för första gången springa till jobbet. Väggklockan gick inte att lita på så när den visade 12.40 så var den 12.48 och jag började 13.00 Jag kom precis i tid men andan i halsen.  Så kan det gå....


Tanken var att jag skulle gå ner och tvätta lite men då kom jag på att sköljmedlet ligger i bilen och den är i Tällberg eftersom att Alex fortfarande jobbar.


Ja jag får väl roa mig med att titta på tv då, inte fel det heller.


   Jag tidigare idag...


// Hannah

Av Hannah Hed - 10 december 2010 10:29

Idag händer det inte så mycket. 

Jag ska jobba några timmar och ikväll ska jag kolla på Idol finalen. 


Jag sitter just nu i handduk och funderar på vad jag ska ha på mig idag. Nästan alla mina kläder ligger i smutsen. Jag får skylla mig själv eftersom att jag skulle ha tvättat igår.


Nu ska jag försöka få i mig lite mat.


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 december 2010 22:09

Internet har inte fungerat på några timmar på grund av driftstörningar. 

Det mest irriterande är att internet har fungerat på Alex dator men inte på min nya...Jaja nu är det igång i alla fall. 


Jag ska sitta och kolla efter lite julklappar sen ska jag sova.

Alex sitter bredvid mig och äter mandariner för fulla muggar, jag tror att han är inne på sin sjunde på tio minuter. 


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 december 2010 17:56

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på personalmöte. Det gick jätte bra. Efter mötet handlade jag lite till middagen, ikväll blir det kyckling och klyftpotatis. Köpte även glass från Ben & Jerrys, banansmak. Hoppas att den är god.


Jag pratade nyss med Alex och han var på väg hem från jobbet, skönt att han inte kommer hem så sent som han brukar. Då hinner vi ju faktiskt umgås lite innan det är dags att sova. 


Nu ska jag göra i ordning mat.


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 december 2010 13:35

   Nu är det dags för mig att gå ner på stan och kika på lite julklappar sen blir det personalmöte...


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 december 2010 12:46

Gud jag har inte städat och inte tvättat idag som jag skulle. Har helt enkelt inte orkat eller haft lust. 

Jag får göra det senare eller i morgon. 


Jag ska snart göra mig klar och gå ner på stan och sen på personalmötet. 


En ganska konstig sak är att det är roligare att blogga nu när jag har gjort om designen, vet inte varför men så är det. 


Nu ska jag läsa lite bloggar sen blåsa håret.


// Hannah

Av Hannah Hed - 9 december 2010 10:39

Godmorgon godmorgon!


Jag ligger fortfarande i sängen, ska strax ställa mig i duschen. 

Idag ska jag ju som sagt ner på personalmöte, men det dröjer några timmar än.

Innan det ska jag försöka tvätta lite och plocka ihop här innan det ser alldeles för jäkligt ut.

Men först ska jag äta frukost!


På återseende.


// Hannah

Av Hannah Hed - 8 december 2010 22:08

Så var även denna dagen slut. Tänk vad fort det går. 

Jag har nyss kollat klart på säsongens sista avsnitt av Grey's anatomy, jisses vad bra det är. 


I morgon ska jag tvätta och städa lite. Klockan 15 ska jag vara på jobbet för vi ska ha personalmöte igen. 


Nu ska jag läsa lite bloggar sen sova.

Natti natti   


   Jag just nu...


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards