Alla inlägg under december 2010

Av Hannah Hed - 8 december 2010 19:10

Middagen ligger i magen och jag sitter nu och suktar efter en ny mobil. Jag har hittat en HTC Wildfire (vit) som jag gillar. Den finns för ca 2400kr på Elgiganten. 

Min mobil går inte att låsa, det är ju lite krångligt för då kommer jag ju lyckas ringa folk när det inte är meningen. 


  

HTC Wildfire


// Hannah

Av Hannah Hed - 8 december 2010 16:32

Nu har jag äntligen gjort om min bloggdesign, det var på tiden. Det ljusrosa med somriga blommor passade inte riktigt in nu när det är vinter och kallt. 

Det blev lite blommigt nu också men jag tyckte att det var fint i alla fall. 

Jag kanske gör lite småändringar senare men det får vara så där just nu i all fall.


Nu ska jag ta tag i och lägga in lite ny och bra musik på min Ipod, jag höll på att bli tokig på bussen när det inte fanns mer än typ tre bra låtar.

Ska även kolla efter en ny mobil (igen!) min fungerar inte alls som den sak, jag blir så less. 




Bland annat så kommer dom här två superbra låtarna hamna på min Ipod!


// Hannah

Av Hannah Hed - 8 december 2010 15:40

Jag knäppte några fina kort igår när jag var ute med Elvis. Synd bara att jag hade mobilkameran, bilderna blir inte dom bästa med den men ändå.

                 

  


// Hannah

Av Hannah Hed - 7 december 2010 17:20

Jag sitter för tillfället hemma hos pappa med en kopp glögg och väntar på att åka till Maria en sväng.

I morgon åker jag tillbaka till Mora. Vet inte riktigt när jag kan åka tillbaka till Bollnäs igen. Men snart flyttar vi hem igen, första veckan i januari.


Igår var jag till Valbo tillsammans med Johanna och Elin. Jag köpte några julklappar men jag har fortfarande många kvar att handla, men det är så svårt när man inte har en aning om vad man ska köpa.


Nu ska jag försöka fixa lite med designen på min blogg, det kanske inte är aktuellt med rosa och blommor nu på vintern.


// Hannah

Av Hannah Hed - 4 december 2010 15:52

Jag läste nyss på Egoinas blogg att hon är 12cm från att klassas som dvärg. Då blev jag lite rädd och tänkte att jag måste ju nästan vara dvärg och jag är 7 cm ifrån. Det känns ju riktigt bra....


  



// Hannah

Av Hannah Hed - 1 december 2010 09:01

God morgon!


Jag är uppe ovanligt tidigt, jag brukar inte kliva upp före 10.

Men idag ska jag ta bussen till Bollnäs och den går 10.30

Jag har nyss kommit ur duschen så nu känner jag mig som en ny människa.


Det har blivit kallt hos oss igen. 18 grader är det inne och det tycker jag inte om. Det är så kallt ute så även fast elementen är varma så blir det inte varmt inne. 


Ja nu ska jag göra mig klar.

Ha en bra dag!


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards