Alla inlägg under mars 2010

Av Hannah Hed - 19 mars 2010 11:26

Fredag, sista dagen på vardagen. Lovely!

Jag ska gå till jobbet om några minuter. Ska jobba i två timmar och sen ska jag gå på stan tillsammans med Martina en stund.

Vid 16/17 tiden kommer Alex farmor hit och hälsar på. Det ska bli roligt, jag har inte träffat henne sen Alex födelsedag (6 juni) så det är ett tag sen.


Hoppas ni får en underbar fredag!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 18 mars 2010 21:01

Jag är så glad att det är helg snart, vet inte riktigt vad det är med mig men jag är så trött. Mår inte helt hundra och jag har ingen aning om varför.

Hoppas det går över snart.


Sitter och kollar lite halvt på Troja som började för någon minut sen på 6an.

Den filmen är riktigt bra och det var länge sen jag såg den.

Frågan är om jag orkar kolla på hela, den slutar 23.45 Tror knappast att jag är vaken då.


Om ca en och en halvtimme kommer Alex hem från jobbet och då blir det nog raka vägen för honom till sängen eftersom att han åker klockan 7 i morgon bitti.


Nu ska jag fortsätta titta på filmen!!


Kram!


 

Troja


// Hannah  


Av Hannah Hed - 18 mars 2010 16:31

Det var ett tag sedan jag bloggande men det är för att jag helt enkelt inte har haft någon lust. Men nu ska jag försöka knåpa ihop ett litet inlägg.


Idag har jag jobbat, idag vart det i butiken. Riktigt roligt eftersom att det var över en vecka sen jag jobbade där sist.

Efter jobbet så sprang jag på Maria på stan, hon skulle till tandläkaren så jag följde med henne dit.

Jag passade på att byta tandläkar dit när jag ändå var där.

Det var riktigt roligt att träffa Maria även fast det inte var så länge.


Nu sitter jag och väntar på att mirkon ska plinga till och maten ska vara varm, magen skriker efter mat.


På återseende!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 14 mars 2010 22:17

Hemma igen.

Det var riktigt roligt att träffa syster igen och hennes familj.

Pratade även med hennes äldsta son en stund i telefon.


Nu ska jag sova är super trött och i morn ska jag upp tidigt.


 


// Hannah  

Av Hannah Hed - 14 mars 2010 18:59

Middagen är avklarad och jag sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst.

Jag har till och med diskat efter middagen, det är inget som hör till vanligheterna.

Men jag tänkte att eftersom vi har varit så duktig och städat lägenheten idag och bytt gardiner i vardagsrummet så kan vi ju inte börja med att låta disken vara efter middagen.


Jag har flyttat datorn in till köket en stund (snor någon stackars grannes internet) för Alex och hans bröder spelar xbox i vardagsrummet.

Har försökt fått tag på Carina ett tag nu men det går inge vidare.

Tänkte att jag kunde ha tagit en promenad till henne men det verkar inte som att hon är hemma så det får bli en annan dag i stället.


Haha, nu var det lite roligt. Carina ringde precis och frågade om jag hade försökt fått tag på henne, och det har jag ju.

Så hon ska plocka upp mig när hon kommer hem från sin mamma i Söderhamn.

Det ska bli roligt att komma till syster igen, det var ett bra tag sen jag träffade henne.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 14 mars 2010 17:17

Knäppte nyss lite kort på mina myspojkar och jag tänkte bjuda på några av dom!


                                   


// Hannah  

Av Hannah Hed - 14 mars 2010 16:12

Jag fick ju mina Wildflower by Kenza skor för ett tag sedan och jag lovade att jag skulle lägga upp en bild på dom men jag har inte gjort det.

Men nu tog jag fingrarna ur röven och knäppte kort på dom.

Se och njut!


 



// Hannah  


Av Hannah Hed - 14 mars 2010 10:40

Gud vad fint väder jag vaknade upp till idag, fantastiskt.

Med sånt här bra väder är det ju svårt att vara på dåligt humör.


Alex står just nu i duschen och vi ska efter det ta en promenad, tror det blir att vi går ner på stan och kikar i skyltfönster. Det är så mysigt tycker jag. Lugnt och skönt, inte en massa folk över allt.


Nu ska jag ta och göra mig ordning för att ta en promenix!


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards