Alla inlägg under mars 2010

Av Hannah Hed - 8 mars 2010 19:30

Så var denna dag snart över.

Vid klockan 15 kom mamma och hämtade mig, vi åkte på Albert&Herbert en sväng sen skjutsade hon ut mig till pappa.

Skönt att komma hem en sväng.

Vi fikade lite tillsammans sen gick jag upp till farmor. Alltid roligt att prata med henne.

Jag åt lite middag hos pappa sen skjutsade han hem mig, jag har nästan nyss kommit hem.

Med tanke på att jag åkte ut till pappa så blev det ingen städning idag, men det gör inget smutsen är kvar i morgon också.


Idag fyller min syster 37 år G R A T T I S !


Åh just ja, jag har fått upp ögonen för en ny artist. Eller jag vet inte hur länge han har varit känd men för mig är han ny i alla fall. Han heter Keith Urban och sjunger Country. Så himla duktig, riktigt fin röst. Han har spelats flitigt på min spotify idag och ikväll.


 

Keith Urban


// Hannah  

Av Hannah Hed - 8 mars 2010 14:44

Åh förkylningen börjar äntligen vända!!!

Jag har inte längre feber utan nu snorar jag bara och nyser.


Idag jobbar Alex dubbelpass, stackarn. Han kommer vara helt slut ikväll när han kommer hem.

Jag funderar på om jag ska städa och så nu när jag är lite piggare. Är det rent och fint runt omkring mig så blir i alla fall jag piggare.

Byta gardiner och städa riktigt.
Jag har i alla fall tvättat idag.


Just nu sitter jag och tittar på Extreme Homemakeover, riktigt bra program. Dom gör så fint!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 7 mars 2010 15:07

Jag har dragit på mig en riktig förkylning. Idag är en nysdag, gör inget annat än att nysa. Hoppas jag blir frisk snart.


Alex är för tillfället i Söderhamn med sin mormor och morfar. Dom skulle bland annat hälsa på Alex morfars syster. Tråkigt att jag inte kunde följa med men jag är inte riktigt i form för att umgås med folk. Sen så tror jag inte att någon vill umgås med mig just nu heller, det får vänta tills jag är frisk igen.


Jag har suttit och följt min morbror via internet när han åkte vasaloppet. Det gick riktigt bra för honom.


Nu ska jag forsätta med mitt, alltså att nysa.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 5 mars 2010 15:05

Tänkte visa vad jag beställde tidigare i veckan.

Alex behövde nya skor eftersom båda hans skor hade gått sönder.

Han fick även ett par beige chinos och sen beställde jag en hög med handdukar till badrummet. Behövde verkligen nya.


     

      Alex chinos                        Svarta badlakan                   Handdukspaket



                                         

                                                  Alex skor


// Hannah  

Av Hannah Hed - 5 mars 2010 13:30

Jaha, så här länge orkade min kropp hålla emot förkylningen.

Jag mår skit dåligt rent ut sagt. Jag jobbar inte idag och det är jag ganska glad för, tänk er att städa en hel dag när näsan rinner, huvudvärk och feber.

Mamma kom hit och hade handlat lite, en matlåda, två cupcakes, frukt, tidning och halstabletter. Min mamma är världens gulligaste.


Nu ska jag nog lägga mig igen och läsa lite i min nya VR.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 4 mars 2010 11:04

Det känns som att jag håller på att bli sjuk, inte bra. Jag hostar och hostar.

Får försöka att inte hosta på kunderna idag, tror inte att det skulle vara så uppskattat om jag gjorde det om jag ska vara ärlig.

Jag ska gå till jobbet om cirka en halvtimme.

Kanske dags att platta håret och sminka sig.


Det är fin fint väder ute idag i alla fall +3 grader, niiiiice!


Nu ska släpa mig till spegeln och göra mig klar.

Vi höres!


// Hannah  

Av Hannah Hed - 3 mars 2010 21:52

Maten på max var god och det var jätte roligt att träffa Elin och Johanna igen.

Efter vi hade ätit åkte vi på ica och köpte lite fika och åkte hem till mig en sväng och fortsatte prata.

Nu har dom åkt igen och jag sitter och läser lite bloggar.


I morgon blir det inge städjobb utan lite annat jobb mellan 12 och 14. Det ska bli kul att jobba i butiken igen.


// Hannah  

Av Hannah Hed - 3 mars 2010 17:22

Sitter nyduschad i soffan, ska snart börja göra mig klar. Ska käka på max tillsammans med Johanna och Elin. Det ska bli riktigt roligt. Det var ett tag sen vi hittade på något tillsammans.


Efter jobbet blev jag super trött så jag la mig och vilade en stund, somnade dock inte men när jag klev upp var jag piggare och efter duschen så blev jag ännu piggare.

Nu ska jag snart blåsa håret och leta fram nå kläder (vilket kan bli svårt eftersom att allt ligger i smutsen).

Alex ska gå till Matte och Josse och vara med dom medans jag är borta.


Ikväll börjar även Grey's anatomy! Så himla bra serie. Vi får se om jag är hemma tills det börjar, annars går det repris i helgen så det är inte hela världen om jag missar det.

Ska nog skicka iväg ett litet meddelande till Emma Dübeck på facebook, båda vi älskar Grey's. Tror att hon har längtat lika som jag har.


Nu måste jag ta mig i kragen och göra mig klar och cirka en halvtimme åker Johanna och Elin från Segersta.


   

Harry försöker prova mitt otroligt fina armband som Raé har gjort.


// Hannah  

Ovido - Quiz & Flashcards