Alla inlägg under juli 2010

Av Hannah Hed - 1 juli 2010 17:03

I morse när jag vaknade till så regnade det, personligen tyckte jag att det var ganska skönt för nu har det varit varmt  i några dagar och jag blir så trött då plus att jag får ont i huvudet för jag glömmer bort att dricka vatten.  Men nu när jag sluta jobba så var det ju lika varmt igen. 

Jag är en höst människa. Tycker egentligen inte om sommaren speciellt mycket, visst det är härligt med varma sommarkvällar när man grilla med sina vänner och så men hösten för mig är mycket bättre.

Tända en massa ljus och mysa under filt och titta på film.

Ja det kommer väl så småningom det också, det går ju fortare än vad man tror. 

Det är ju faktiskt redan juli.


Nu ska jag släpa röven ur soffan och gå och jobba på mitt andra jobb.


// Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards